Ahogy arra számítani lehetett, a Rainbow Six Siege fejlesztői az egy hetes csúszást követően, kedd estig minden platformon élesítették a Y7S1 – Demoin Veil frissítést. A művelet körülbelül egy órányi szerverleállással járt, papíron ezek is rendben lezajlottak, ám biztosan számíthatunk kisebb-nagyobb bugokra az első pár napban.
Nézzük is, hogy mi vár ránk a Y7S1 – Demon Veil szezonban!
Demon Veil is live and that means Azami is finally here! Get 14-day early access to Azami, tons of exclusive skins, and the brand new Bravo packs with the Premium Battle Pass now!
Egy japán származású, Defender Operatorrol beszélhetünk
2 Health 2 Speed karakter
Elsődleges fegyver #1: 9x19VSN
Elsődleges fegyver #2: ACS12
Másodlagos: D-50
A Kiba Barrier egy igazi oltalmat adó Gadget, gyakorlatilag bármilyen szituációban fedezéket nyújthat Azaminak és a csapat többi tagjának. A Gadget golyóálló, ám explosive-ok segítségével elpusztítható.
További gadgetek: Barbed Wire és Impact Grenade
Attacker Repick
A játékosok megváltoztathatják a támadó Operatort és a loadoutot a Preparation Phase alatt
Minden játékmódban elérhető lesz majd
A Sixth-Pick és Reveal Phase opciók kikerülnek a Custom meccsek beállításaiból
Távcsövek
A fejlesztők jelentősen átdolgozták a távcsövek rendszerét
Minden fegyverre feltehetjük azokat az “új” távcsöveket, melyek nagyítási szintjét már korábban is támogatta a fegyver (Ám ha régebben nem rendelkezett 2.5x-ös távcsővel a fegyver, akkor most sem kapja meg azokat).
A Low Red Dotot felváltja a High Red Dot
Kinti kamerák és drónok
A védők kintre elhelyezett kamerái (Valkyrie, Maeastro és a Bulletproof kamerák) és drónjai (Echo, Mozzie) 10 másodperccel a lerakás után megszakítják a kapcsolatot.
Operatorok
Goyo
A Volcán Shieldet Volcán Canisterre cserélték a fejlesztők
A Volcán Canistert falakra és padlóra is lerakhatjuk majd, bizonyos szögekből golyóálló is lesz
A Volcán Canister robbanási sebzésén és pusztítási erején csökkentettek a fejlesztők
A Volcán Canister égése 20 másodpercig tart majd az eddigi 10 másodperc helyett, illetve 4 charge-ot kapunk az eddigi 2 helyett
Melusi
A Banshee nyitási és becsukási ideje 2 másodpercről 0.75 másodperce csökkent
Valkyrie és Zero
A Black Eye és ARGUS kamerákhoz már a levegőben is csatlakozhatunk, ám a videó feed nem indul el addig, míg valamilyen felülethez hozzá nem tapadnak
Thunderbird
A Kona Station mostantól csak akkor gyógyít a játékosokon, ha 100% HP alatt vannak, nincs több over-heal
Kali
Kevésbé bünteti az Operator mozgási sebességét a CSRX 300 használata
További tervek, melyek csak később érkeznek:
Year 7 roadmap
Japán – Belgium – Szingapúr – Kolumbia lesz a Year 7 ügynökeinek származási helye
A konzolosok Y7S1 során megkapják a replay funkciót, míg a második szezontól kezdődően további beállítási lehetőségek is érkeznek a konzolokra (FOV, Aim Control)
A fejlesztők folyamatosan fejleszteni fogják majd az anti-cheatet, a harmadik szezonban már replayből is jelenthetünk. A Reputation System fejlesztésével a legálisan játszó, de toxic játékosok is elnyerik méltó büntetésüket.
Az első és harmadik szezonban egy-egy új kompetitív pályát, míg a második szezonban egy új TDM pályát kapnuk majd
Minden szezonban számíthatunk “sima” és Arcade eventekre is
Első szezonban érkezik az Attacker Repick és a TDM. Második szezonban élesedik majd a gyakorlásra szolgáló Shooting Range. Harmadik szezonban a finomított rangrendszer is élesedhet a Ranked 2.0 személyében, majd az utolsó szezonban állandó jellegű Arcade játékmódokba is beleszaladhatunk majd.
Shooting Range és további fejlesztések
🎯 Shooting Range to practice without the pressure and a permanent Arcade mode for maximum shenanigans on demand, coming later in Year 7. 🕹
A fejlesztők egy kis bepillantást engedtek a Year 7 Season 2 Shooting Range helyszínére, ahol tökéletesre fejleszthetjük a fegyverek kezelését. Külön csapat fog foglalkozni a konzolos és PC-s fegyverviselkedéssel, egy hatalmas frissítés érkezik majd ezzel kapcsolatban Year 7 során, majd soha többet nem nyúlnak hozzá a recoilhoz a fejlesztők, ha nem muszáj. Eltérő lesz majd a visszarúgás konzolon és PC-n, így valóban kizárhatjuk a jövőbeli cross-platform meccseket a két tábor között.