A Battlefield 2042 fejlesztőinek egyik új terve, hogy a játék ne tűnjön sokak számára sétaszimulátornak. Nagy változások jöhetnek a pályákon.

Úgy tűnik, hogy a DICE fejlesztői valóban a játékosok visszajelzései alapján alakítják át a játékot. Egy nemrég megjelent blogbejegyzés szerint 5 olyan visszajelzést vesznek figyelembe, ami alapvetően érinteni fogja a jövőben a Battlefield 2042 játékmenetét.

Ezek a bejárhatóság, intenzitás, rálátás, útvonalak és a lefedettség.

A Battlefield 2042 valóban hatalmas pályákat hozott be a játékvilágba, ám sajnos a különböző fontos pontok között túl nagy lett a távolság. Emiatt sok játékos sétaszimulátornak tartja a címet. A DICE most szeretné kezelni ezeket a problémákat, ami azt jelenti, hogy sokkal több környezeti elem és fedezék kerül be az üres területekre. Így kevésbé lesz lehetőség arra, hogy túl nagy nyílt terepre kerüljünk. A látótávolság javítása érdekében csökkentik a long-range harcokat és nyílt tereket.

A Breakthrough játékmód túlságosan kaotikusnak bizonyult, mivel a nagyszámú jármű mellett akár 128 játékost is támogat. A DICE jelenleg azon gondolkozik, hogy van-e értelme megtartani a Breakthrought jelenlegi formájában, vagy 64-re csökkentsék a játékosok számát. Azt is fontolgatják, hogy csökkentik a módban a járművek számát.

Ezek a változtatások már készülnek, de nem fogják minden pályán egyszerre bevezetni. Random frissítik majd a meglévő, régebbi pályákat, kezdve a Kaleidoscope-pal, amelyet az első évad megjelenése előtt frissítenek.

A Battlefield 2042-nek a következő napokban kellett volna megkapnia a 3.3-as frissítést, de most ez is egy hetet késik. A játék így egy hétig heti küldetés nélkül marad.

Ezt láttad már?

Meglepődtünk? – Még többet késik a Battlefield 2042 3.3-as frissítése

 

 

https://leet.hu/shop/newmerch/

×