Érkeznek a lifesteal nerfek - A Riot felveszi a harcot a sustain ellen
Az elmúlt évek panaszai közül a sustain volt az egyik legnagyobb probléma, a bajnokok túl sokat tudnak healelni a mostani rengeteg lehetőséggel.
Az elmúlt évek panaszai közül a sustain volt az egyik legnagyobb probléma, a bajnokok túl sokat tudnak healelni a mostani rengeteg lehetőséggel.
Az elmúlt évek panaszai közül a sustain volt az egyik legnagyobb probléma, a bajnokok túl sokat tudnak healelni a mostani rengeteg lehetőséggel.
A sustain egyre feljebb és feljebb emelkedett a League of Legendsben. Az omnivamp egyre elterjedtebb, mivel a bajnokok nagy mennyiségű healingel ellensúlyozzák a játék nagy sebzésű metáját.
A Riot már korábban is megpróbálta kijavítani a League of Legends rendszerszintű healjét. Az enchanter supportokat buffolták, míg az olyan tárgyakat, mint a Goredrinker, nerfelték.
A League 12.6-os javításában érkező legújabb változások azonban vitathatatlanul az eddigi legdrasztikusabbak, és szinte minden bajnokot érintenek a játékban.
A fejlesztők kétféle megközelítést alkalmaznak, mind a tárgyakat, mind a rúnákat megcélozzák, hogy megpróbálják kevésbé elterjedté tenni a sustain-t a Summoner’s Riftben.
A lifesteal csökkentés első lépése a tárgyakat célozza. Az olyan League of Legends alaptárgyakat, mint a Vampiric Scepter, a Blade of the Ruined King és a Bloodthirster, ezeknek az itemeknek a lifestealjét csökkentik. Az erőt azonban más nyers statisztikákba, például a sebzésbe helyezik át.
Az Immortal Shieldbow az egyetlen Mythic item egyelőre, amit a PBE-n nerfeltek, a Goredrinker elkerüli ezt a nerf-csoportot.
A Fleet Footwork és Legend: Bloodline erejéből szintén visszavesznek, hogy ne skálázódjanak olyan jól az end game-ben.
Ám le is cserélnek egy egész runát. A Ravenous Huntert a Treasure Hunter váltja fel. Az új rúna mostantól bónusz aranyat ad a játékosoknak az első célponton végrehajtott első killért, maximum 150 aranyat. Az új Treasure Hunter rúnát a junglerekre szánják, de más roaming hős is profitálhat a korai aranyáradatból. Biztosítani fogja, hogy hamarabb elérd a power spike-jaidat, mint az ellenfeled, így snowball-szerű előnyökre tehetsz szert.
A Riot szemmel tart majd néhány bajnokot, akik a Ravenous Huntert használták az Omnivamphoz – nevezetesen az AP harcosokat, mint Ryze és Cassiopeia -, és meglátja, hogy szükség van-e bármilyen módosításra az eltávolítás után.
A lifesteal változások a League of Legends 12.6-os patchjének részeként kerülnek a játékba március 30-án. Addig még rengeteg apróság változhat.
Futurisztikus, cuki és halálos – Megérkezett a LoL várva várt skincsaládja
borítókép: Pants are Dragon