A fejlesztők hallgattak a játékosok panaszaira a sárkányokkal kapcsolatban a 12.2-es frissítésben, ám sokan nem elégedettek a champ buffokal és nerfekkel.

A 12.1-es frissítés óta rengeteg információ érkezett a következő patch-ről. A két új sárkány problémásnak tűnt a játékosok szemében, bár ezt a Riot Games nem így látta és nem nerfelte őket. Ám most végre belátták, hogy valóban nerfre van szükség.

Emellett érkezett egy kis Janna rework, Rengar ulti buff, és rengeteg hős buff és nerf.

Zeri – Zaun szikrája.

A 12.2-es frissítésben megérkezik Zeri akiről többet ITT olvashatsz.

Janna Rework

Alapértékek:

  • Mozgási sebesség 315 ⇒ 330
  • Alapsebzés 46–71,5 ⇒ 52–103
  • Sebzés növekedése 1,5 ⇒ 3
  • Alap támadási hatótáv 550 ⇒ 500

Passzív: Hátszél

Frissítve: Hátszél – Janna csak szövetséges hősök felé tartva tesz szert 8% bónusz mozgási sebességre. (a szövetséges hősök a megszokott mértékű mozgási sebességet kapják, amikor Janna felé tartanak.)

Eltávolítva: Gyors és kegyetlen – Janna alaptámadásai és a W – szellő mostantól nem okoznak a bónusz mozgási sebességével arányos bónusz varázssebzést.

Q – Süvöltő Hurrikán

  • Költség 60/90/100/120/140 mana ⇒ 60/70/80/90/100 mana
  • Minimális hatótáv 1000 ⇒ 1100
  • Maximális hatótáv 1750 ⇒ 1760
  • Célba érés időtartama 1,5 másodperc ⇒ 1,25 másodperc

W – Szellő

  • Hatótáv 550 (széltől szélig) ⇒ 650 (a közepétől)
  • Lassítás időtartama 2 másodperc ⇒ 3 másodperc
  • Töltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodperc ⇒ 12 másodperc minden szinten
  • Alapsebzés 55/85/115/145/175 ⇒ 70/100/130/160/190
  • Bónusz mozgási sebesség 6/7/8/9/10% ⇒ 8/9/10/11/12%

E – A Vihar Szeme

  • Frissítve: Baráti előrejelzés alaphatás – Valahányszor Janna képességei lelassítanak vagy fellöknek legalább egy ellenséges hőst, az E – A vihar szeme töltési ideje 20%-kal csökken ⇒ +20% gyógyító- és pajzserőre tesz szert 5 másodpercig
  • Pajzs 80/115/150/185/220 (+70% varázserő) ⇒ 80/110/140/170/200 (+65% varázserő)
  • Töltési idő 16/15/14/13/12 másodperc ⇒ 15/13,5/12/10,5/9 másodperc
  • A pajzs ereje 0,75 másodperc ⇒ 1,25 másodperc elteltével kezd el fokozatosan csökkenni

R – monszun

  • Gyógyítás gyakorisága 0,5 másodperc ⇒ 0,25 másodperc (a gyógyítás teljes mennyisége nem változik)

Tahm Kench Rework

Q – nyelvcsapás

  • Ellenfelek lassítása 40% ⇒ 50%

E – vastag bőr

  • Szürke életerőként tárolt sebzés 45/50/55/60/65% ⇒ 15/25/35/45/55%, ami 45/50/55/60/65%-ra nő, ha legalább 2 látható ellenséges hős van a közelben (élő vagy halott)
  • Szürke életerőből nyert gyógyítás 30–100% (az 1–18. Szinten) ⇒ 45–100% (az 1–18. Szinten)

R – lakoma

  • Szövetségesnek adott pajzs felfaláskor 400/500/600 (+100% varázserő) ⇒ 500/700/900 (+150% varázserő)
  • Mozgási sebesség szövetséges elnyelésekor a szövetségesek elnyelése 30/20/10%-kal lassítja Tahm Kenchet, amíg a szövetséges a gyomrában van ⇒ Tahm Kench 40% mozgási sebességre tesz szert 3 másodpercre (az elnyelés időtartamától függetlenül)

Lulu

W – Szeszély

  • Töltési idő 16/15/14/13/12 másodperc ⇒ 17/16/15/14/13 másodperc

Nocturne

Alapértékek

  • Életerő növekedése 85 ⇒ 95

Q – A Sötétség Utja

  • Bónusz sebzési arány 75% ⇒ 85%

Qiyana

Alapértékek

  • Alap életerő-regenerálódás 7,5 ⇒ 6

Q – Ixtal Pengéje

  • Hátrahagyott bokor időtartama 3,5 másodperc ⇒ 3 másodperc

Rengar

R – A Vadászat Izgalma

  • Újugrás az árnyékból alaphatás – Rengar mostantól bármilyen álcázásból a célpontjára tud ugrani a következő alaptámadásával

Samira

R – Pokoli Sortűz

  • Fizikai sebzés lövésenként 0/10/20 (+50% sebzés) ⇒ 5/15/25 (+50% sebzés)
  • Teljes sebzés célpontonként 0/100/200 (+500% sebzés) ⇒ 50/150/250 (+500% sebzés)

Senna

Passzív – Feloldozás

  • Új: Rossz látási viszonyok – Alaphatás – Senna alaptámadásai mostantól 2 másodpercre 20%-kal (+6% minden 100 varázserő után) (+10% minden 100 bónusz sebzés után) lelassítják az ellenfeleket

Shen

Q – Támadó Alkonyat

  • Megnövelt bónusz sebzés 10–40 (+6 minden 3. Szinten) (+ a célpont maximális életerejének 5/5,5/6/6,5/7%-a (+2% minden 100 varázserő után)) ⇒ 10–40 (+6 minden 3. Szinten) (+ a célpont maximális életerejének 4/4,5/5/5,5/6%-a (+2% minden 100 varázserő után))

Talon

W – Besöprés

  • Szörnyek elleni sebzés 130% ⇒ 105%

Tristana

Alapértékek

  • Alapéleterő 559 ⇒ 600
  • Alap életerő-regenerálódás 3,75 ⇒ 4

Veigar

Q – Baljós Gömb

  • Töltési idő 7/6,5/6/5,5/5 másodperc ⇒ 6/5,5/5/4,5/4 másodperc
  • Nagy szörnyek és minionok megölése után kapott jelzők 2 ⇒ 3

Volibear

Alapértékek

  • Sebzés növekedési értéke 3 ⇒ 3,5

E – Éghasadás

  • Töltési idő 15 másodperc ⇒ 13 másodperc

Yasuo

Q – Acélvihar

  • Sebzés 20/45/70/95/120 (+100% sebzés) ⇒ 20/45/70/95/120 (+105% sebzés)

Yone

Q – Halandó Acél

  • Sebzés 20/40/60/80/100 (+100% sebzés) ⇒ 20/40/60/80/100 (+105% sebzés)

Zed

 

R – A Halál Jele

  • Sebzés 100% sebzés (+ a sebzés 25/40/55%-a a megjelölt célpont ellen) ⇒ 65% sebzés (+ a sebzés 25/40/55%-a a megjelölt célpont ellen)

Tárgyak

Félholt Csapás

  • Recept: Pusztító Pálca + Éteri Lidércfény + Ragyogás + 600 arany ⇒ Pokoli Kódex + Éteri Lidércfény + Ragyogás + 550 arany (a teljes költség változatlan marad)
  • Képességgyorsítás 0 ⇒ 15
  • Varázspenge sebzése 150% alapsebzés (+40% varázserő) ⇒ 75% alapsebzés (+50% varázserő)
  • Varázspenge töltési ideje 2,5 másodperc ⇒ 1,5 másodperc

Rylai Kristálybotja

  • Összeállítási költség: 815 arany ⇒ 415 arany (a teljes költség hasonlóan csökken)
  • Varázserő 90 ⇒ 75
  • Életerő 350 ⇒ 400

Turbó vegyi tank

  • Frissítve:az újratöltés (passzív) sebzés jelzőI 5 jelzőt ad bármilyen sebzési alkalom után ⇒ csak a szörnyek és hősök elleni sebzési alkalmak után
  • Frissítve:az újratöltés (passzív) mozgás jelzőI 1 jelzőt ad minden megtett 15 egységnyi távolság után, (nincs felső határa) ⇒ mozgási parancsonként legfeljebb 10 jelzőt ad

Sárkányok

Vegytech-Sárkány

Vegytech-Sárkánylélek

  • Zombik életereje 80% alapéleterő + 50% bónusz életerő ⇒ 70% alapéleterő + 40% bónusz életerő
  • Zombik időtartama (egyéb, életerőt befolyásoló tényezők nélkül) 4 másodperc ⇒ 3 másodperc

Vegytech-Szurdok

  • Álcázás időzítője támadás után 1,5 másodperc* ⇒ 2,5 másodperc
  • Bónusz sebzés magasabb aktuális életerővel rendelkező ellenfelek esetében legfeljebb 10% ⇒ legfeljebb 12%

Hextech-sárkány

Hextech-Sárkánylélek

  • Láncvillám tényleges sebzése 25–75 (a támadó szintjétől függően, 1–18. Szint) ⇒ 25–50 (a támadó szintjétől függően, 1–18. Szint)

Rúnák

Halálos iram

  • Támadási sebesség jelzőnként (közelharcos) 13% ⇒ 10–15% (1–15. Szint)
  • Támadási sebesség jelzőnként (távolsági) 7% ⇒ 5–9% (1–12. Szint)

VFX frissítések

Sona

  • Alap Sona: Teljes átdolgozás
  • Múzsa Sona: Kisebb részletek hozzáadása az új alapváltozathoz
  • Pentakill Sona: Az új alapváltozattal azonos
  • Csendes éj Sona: Az új alapváltozat átszínezve
  • Kucsin Sona: Kisebb részletek hozzáadása az új alapváltozathoz
  • Játéktermi Sona: Teljes átdolgozás
  • Dj Sona: Teljes átdolgozás és további különleges ünneplési hatások az egyes passzív aurákhoz
  • Tüneményes Sona: Az új alapváltozattal azonos, némi finomítással
  • Odüsszeia Sona: Minimális finomhangolások
  • Pentakill III: Az elveszett fejezet Sona minimális finomhangolások

Vayne

  • Alap Vayne: Teljes átdolgozás
  • Sárkányölő Vayne: Az alapváltozat átszínezve, némi füsttel és lángokkal
  • Szívvadász Vayne: Az alapváltozat átszínezve, szívvel a w mintájában
  • SKT T1: A korábbi alapváltozattal azonos, a modellhez illő rakétákkal
  • Fényív Vayne: Az alapváltozat átszínezve, több aranyló mennyei szikrával

Visszatér az ARURF!!!!!!

Visszatér az ARURF a holdújévvel együtt január 26-án!

Néhány változtatással érkezik a játékmód:

  • Az első csapás töltési ideje 25–15 másodperc (szinttől függően) ⇒ 15–9 másodperc (szinttől függően)
  • Véletlenszerű URF – Fagyos Erősítés töltési ideje 25 másodperc ⇒ 15 másodperc

Azt sajnos nem tudni, hogy meddig lesz bent mindenki kedvenc játékmódja, de valószínűleg az event végéig, vagy talán még tovább.

Már csak az új ranked logokat kéne átszabni.

Fikázás miatt változtat a Riot a LoL ranked logókon

https://leet.hu/samsung/

forrás: leagueoflegends.com

×