A Warzone Caldera pályája teljesítményproblémákat okozott PlayStation és Xbox konzolokon, de a fejlesztők végre reagáltak a problémára.

Bár a Warzone új pályája, a Caldera vegyes reakciókat váltott ki a rajongókból, a fő problémát az új térkép körül a különböző teljesítményproblémák jelentik. Ez a PlayStation és Xbox játékosok számára hátrányt jelent a PC-s társaikkal szemben, ami hihetetlenül frusztráló halálesetekhez is vezethet.

Különösen akkor igaz ez, amikor a játék képkockasebessége a kritikus tűzharcok vagy a mindent eldöntő harcok során csökken. Az Xbox Series X és PS5 konzolos játékosok azt tapasztalják, hogy a Warzone már nem éri el a tervezett 120 FPS-t.

A jelenlegi generációs konzolok egyik fő előnye, hogy több FPS-t képesek elérni, mint elődeik. Bár az Xbox sorozat és a PS5 még mindig nem ér fel a csúcskategóriás PC-kkel, ha a testreszabásról és a kinézetről van szó, a megnövelt FPS segít egyenrangúvá tenni őket.

Elvégre a Warzone meglehetősen hektikus tud lenni. Ez különösen igaz a Calderára, ahol a hozzáadott dzsungeles terep, a légi harcok és a játékosok sűrűsége gyorsan tönkreteheti az FPS-t. Nyilvánvaló, hogy ez hatalmas probléma lehet a tűzharcok során, ahol gyors reakcióidőre van szükség az előny megszerzéséhez.

A Call of Duty kreatív igazgatója, Ted Timmins nemrég reagált a problémára.

„Én is Xbox Series X-en játszom, szóval ugyanabban a csónakban vagyok… A kommunikációs csapatunk szuper keményen dolgozik, hogy a játékosokat naprakészen tartsa, még ebben a mostani elfoglalt időszakban is. Köszönjük a visszajelzéseket és a megértést.”

A válasz óta az FPS-problémát Xboxon és PlayStationön a Warzone hivatalos Trello tábláján is feljegyezték. A fejlesztők remélhetőleg a következő hetekben és hónapokban foglalkoznak majd a Caldera teljesítményproblémáival a jelenlegi generációs konzolokon. Bár jó lenne ránézni a PC-re és előző generációs konzolokra is.

Ám nem csak az FPS-el van baj!

„Lóf*szt sem hallok” – Komoly problémák a Warzone audiójával

https://leet.hu/samsung/forrás: Dexerto

×