Az ugráló ellenfeleket szinte lehetetlen ellőni a legújabb CS:GO hiba miatt, a hitbox fent marad az égben.

Magas pinggel játszani önmagában sem egyszerű dolog. Hosszasan lehetne sorolni, hogy ha magas pinggel vágunk bele egy MM-be, milyen hátrányokat szenvedhetünk, most ebbe a felsorolásba bele se kezdenénk. Találtak azonban egy újabb szöget, a magas pinggel játszó CS:GO játékosok koporsójába.

Az ugró ellenfeleket szó szerint lehetetlen eltalálni magas pinggel, hiszen a hitbox nem ott lesz, mint ahova a játék az ellenfelet rajzolja.

Az állítás igazolására egy kísérletet is elvégeztek. Képekkel igazolták, mi történik akkor, ha magas pinggel megyünk fel játszani, és ellenfelünk felugrik előttünk.

Ha elsőre nem érthető a kép, elmagyarázzuk, de készüljetek fel, hogy nagyon fog fájni, amit olvastok:

  • A bal oldali képen látható a felugró ellenfél, eddig minden tiszta.
  • A jobb oldali kép, a leérkezés pillanatát mutatja, vagyis amit mi, magas pingű játékosok látunk.
  • A szerver szerint azonban az ellenfél hitboxa még mindig a PIROS jelölésnél látható. Tehát amikor azt hisszük, hogy fejbe lőttük az ellenfelet, valójában pont a bokáját lőttük telibe.
  • A KÉK jelölés az sv_showlagcompensation parancsot mutatja. Vagyis nem a földön, de még csak nem is ott, ahova a szerver gondolja a hitboxot, hanem egy picit magasabbra.

És hogy mekkora ping számít magasnak? A rossz hírünk az, hogy ezt a hibát már 80-as ping fölött is reprodukálni tudták. Vagyis 80-as ping fölött, ha az ellenfél ugrálni kezd előtted, kb esélyed sincs. Vagy megsorozod a levegőt és imádkozol, hogy beadja…

×