Hozzányúltak a sebzéseffekthez és Omenhez a fejlesztők - Új patch érkezett a Valorant PBE szerverekre
Pontosabb visszajelzést kaphatunk majd egy-egy sebzést okozó kiosztása vagy elszenvedése után.
Pontosabb visszajelzést kaphatunk majd egy-egy sebzést okozó kiosztása vagy elszenvedése után.
Pontosabb visszajelzést kaphatunk majd egy-egy sebzést okozó kiosztása vagy elszenvedése után.
Annak ellenére, hogy a fejlesztők már a Valorant harmadik epizódjának második szezonját készítik elő, még várható egy frissítés ebben a szezonban. A tesztszerverként működő PBE kliens hétvégén meg is kapta a legújabb javítócsomagot. Az update nem tartogat sok újdonságot, ám egy meglehetősen fontos játékmechanikához hozzányúlnak a fejlesztők.
Változhat a sebzés/halál vizuális és kozmetikai ábrázolása!
A fejlesztők elmondása alapján kicsit hozzányúlnak ahhoz, hogy milyen módon dolgozza fel a játék a karakterek sebzését. Ha minden a tervek alapján megy majd, akkor sokkal határozottabban igazodik a sebzés és halál vizuális és kozmetikai effektje a valós történésekhez. Nem véletlen, hogy ezt így kiemelték, hiszen játékmechanikai (kód szinten) értelemben nem fog változni a sebzésosztás, minden marad a régiben.
Ezen kívül kijavítottak egy Omennel összefüggő hibát is. Mostantól a Dark Cover füst pontosan oda fog kerülni, ahova elképzeltük. Eddig sajnos előfordult, hogy nem teljesen jól lőtte be a játék és kicsit eltért a célhelyétől. Arról sajnos nincs információ, hogy mikor emelhetik át élő szerverekre.