Egy újabb LoL hős egyensúlyi változásai kerültek ki, ezúttal Amumu került előtérbe.

A Riot néhány radikális egyensúlyi változtatással kísérletezik Amumut illetően, melyek a League of Legends 11.17-es patchjében napvilágot láthatnak – ám lehet, hogy csak később. Jeevun Sidhu vezető játéktervező szerint a változtatások célja, hogy a bajnok „jobb” legyen magasabb MMR-ekben.

A Sidhu által nagy „teljesítménykülönbségként” jellemzett szakadék megszüntetése érdekében a fejlesztők egy második charge-ot adnak Amumu Bandage Toss (Q)képességéhez, ám hogy ezt kompenzálják,

„más helyekről vesznek el erőt”.

A két charge úgy működik majd, mint Caitlyn Yordle Snap Trap (W) és Teemo Noxious Trap (R) skillje, és Sidhu szerint egy „ammo systemmel” rendelkezik majd, alacsonyabb cooldownnal és több charge tárolásával.

Ezek a változások – ha eljutnak az élő szerverekre – egyensúlyba hozzák az Amumu játékosokat a többiekkel. Az alacsonyabb rangú játékosok számára a Bandage Toss elhibázása kevésbé lesz büntető jellegű, a magasabb rangú játékosok számára pedig nagyobb rugalmasságot biztosítanak a sávok gankelésére és a csapatharcok során.

A 11.15-ös patch után NA szólóban például Amumu 54 százalékos győzelmi arányt ért el Silverben és 49 százalékos győzelmi arányt Platban a Champion.gg nevű statisztikai oldal szerint. Diamondban és Masterben ez a szám 42 százalékra és 17 százalékra csökkent.

Ami a profi játékot illeti, alig nyúltak hozzá. Az LCS-ben, a LEC-ben, az LCK-ban és az LPL-ben ebben a felosztásban Amumu még nem lépett pályára az Oracle’s Elixir szerint.

Amumu módosításai a League PBE-n már tesztelhetők. Ha végül a fejlesztők zöld utat adnak nekik, augusztus 25-én az éles szerverekre is felkerülnek.

https://leet.hu/?s=sharksale&post_type=product

×