A Riot Games arra törekszik, hogy az autofill a múlté legyen, a játékélmény minőségének érdekében.

A Riot Games az új fejlesztői frissítésben elárulta, hogy a League of Legends összes MMR-jénél csökkenteni tervezi az autofill arányokat és a sorbanállási időt.

Tavaly a Riot tesztelte az autofill egyensúlyt, hogy kiegyensúlyozottabb játékot hozzon létre.

Miután a tesztelés során a kezdeti pozitív eredményeket látták, a fejlesztő a 10.6-os patch során globálisan elindította a funkciót. A játék állapota azóta jelentősen javult, a játékosok a korábbiakhoz képest sokkal kevesebb autofill játékossal kerülnek lobby-ba. Még ha van is egy autofill játékos egy csapatban, nagy valószínűséggel az ellenfél csapatában is van egy másik autofill játékos ugyanabban a pozícióban, így a meccskeresés sokkal kiegyensúlyozottabbá vált.

A Riot azonban a fejlesztői frissítésben elmondta, hogy a jelenlegi algoritmus nem teljesít a kívánt színvonalon a pozíciók népszerűsége miatt, amely napközben ingadozik. Ennek eredményeképpen az algoritmus módosításával a Riot a meccsek két-öt százalékáról 0,6 százalékra szeretné csökkenteni az automatikus kitöltési arányt. Ettől a változtatástól azt várják, hogy a várakozási idő az összes MMR-ben is körülbelül 10 százalékkal csökken.

 

A legnagyobb gondot ezzel a változtatással kapcsolatban azonban az jelenti, hogy a másodlagos szerepek aránya ne növekedjen jelentősen a játékosok számára, hogy a draftmeccsek többségében továbbra is az elsődleges szerepüket játszhassák. Amint az adatok validálásra kerülnek, és nem történik érdemi változás ezzel kapcsolatban, az autofill arányok és a sorbanállási idők csökkentését célzó első frissítést elküldik a szerverekre.

Ezeken a változtatásokon felül a Riot azt is bejelentette, hogy további szűrőket keres a „Premade Skill Balance” számára, amelyet tavaly vezettek be az autofill balance mellett. A rendszer arra törekszik, hogy kiegyenlített csapatokat hozzon létre, ha minden csapatban két premade csoport van.

Végül a Rift kék oldala a játék életének nagy részében megőrizte a magasabb győzelmi arányt a piros oldalhoz képest. Ennek a pályaelőnynek a hatását, amely patch-ről patch-re változhat, a Riot elemzi, hogy beépítse az algoritmusába, hogy a meccskeresési oldalválasztás is dinamikusabbá váljon.

Bár nem világos, hogy mikor szállítják ezeket a változtatásokat az élő szerverekre, mivel a másodlagos szerepkörök várakozási idejének esetleges negatív eredménye késleltetheti az általános autofill és MMR frissítést. Egy dolog biztos, a játékok minősége javulni fog, ha kevesebb autofill játékos lesz jelen a játékban.

Mit gondoltok erről a változtatásról?

https://leet.hu/?s=glorious&post_type=product

×