Ha igazak a hírek, egy szerződés keretein belül az EA, valamint a Hi-Rez Studios játékain belül 15 és 30 másodperces  TV-s reklámok is felbukkannak majd.

Egy teljesen új hirdetési platformon keresztül próbálnak a TV-s reklámok a gaming piacra betörni. A legfrissebb hírek szerint az EA, valamint a Hi-Studios is részt vehet ebben a projektben. Az Axios értesülései szerint egy playerWON nevű platformot csak azért hoztak létre, hogy a

15 és 30 másodperces TV reklámokat bevezethessék a videojátékokba.

A platform fejlesztője a Simulmedia már több nagyágyúval is meg tudott egyezni. Így jöhet szóba a FIFA is, hiszen az EA is támogatná ezt a fajta újítást, amivel ők még több reklám felületet tudnának eladni a nagyobb cégeknek. A fejlesztő kutatása szerint egy felhasználó 10 reklámot is képes megnézni, hogy egy ingyenes vagy exkluzív tárgyat feloldjon.

Bár eddig a fejlesztők ódzkodtak az ötlettől a platform lehetőséget biztosít arra, hogy mi magunk válasszuk ki, hogy milyenfajta hirdetéseket szeretnénk látni (nem mintha nem látnák a szokásainkat), és a játékélménybe se lóg bele. Mondjuk azt például el tudom képzelni, hogy a töltő képernyő alatt reklámot lássak, vagy a menüben legyen egy kis ablak, ahol hirdetések futnak. Azt se tartom elvetett ötletnek, hogy single player játékokban a hirdető táblákon tényleges hirdetéseket lássunk. De ha tényleg 10 másodpercet kell várjak, hogy játékot lássak minden egyes szünetben, mert a reklámnak le kell menni. Köszi abból tuti nem kérek.

Az EA amúgy korábban már megpróbálta a modellt az UFC 4 esetében, de ott nem igazán vált be. Az IGN megkereste az EA-t a pletykákkal kapcsolatosan, de egyelőre nem érkezett válasz az ő részükről.

Szerintetek mi lehet a működő modell? Nektek mi lenne a javaslatotok?

https://leet.hu/?s=zowie&post_type=product

×