Több FPS-t sajtolhatunk ki, akár Nvidia kártyákon is - Érkezik az AMD FidelityFX Super Resolution
A DLSS alternatívája lehet az algoritmus.
A DLSS alternatívája lehet az algoritmus.
A DLSS alternatívája lehet az algoritmus.
Az Nvidia DLSS az RTX kártyák bevezetésével jelent meg a játékokban, gyakorlatilag egy AI-val felturbózott dinamikus/csökkentett felbontásról beszélünk. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Mindeközben persze kellemesebb FPS értékeket érünk el, hiszen alacsonyabb felbontáson számolt csak a videókártyánk.
Az AMD sem unatkozott természetesen az elmúlt időszakban, a cég mérnökei és fejlesztői szorgosan dolgoztak az FidelityFX Super Resolution névre hallgató megoldásukon. A pletykák alapján az FSR egy teljesen szoftver oldali algoritmussal fog dolgozni, melyet könnyedén implementálhatnak a fejlesztők a játékaikba.
A legjobb az egészben, hogy nem csak AMD hardvereken, hanem Nvidia és Intel grafikai gyorsítókon is élvezhetjük majd az előnyét.