A DLSS alternatívája lehet az algoritmus.

Az Nvidia DLSS az RTX kártyák bevezetésével jelent meg a játékokban, gyakorlatilag egy AI-val felturbózott dinamikus/csökkentett felbontásról beszélünk. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Mindeközben persze kellemesebb FPS értékeket érünk el, hiszen alacsonyabb felbontáson számolt csak a videókártyánk.

Az AMD sem unatkozott természetesen az elmúlt időszakban, a cég mérnökei és fejlesztői szorgosan dolgoztak az FidelityFX Super Resolution névre hallgató megoldásukon. A pletykák alapján az FSR egy teljesen szoftver oldali algoritmussal fog dolgozni, melyet könnyedén implementálhatnak a fejlesztők a játékaikba.

A legjobb az egészben, hogy nem csak AMD hardvereken, hanem Nvidia és Intel grafikai gyorsítókon is élvezhetjük majd az előnyét. 

https://leet.hu/?s=%22Xiaomi%22+%22Redmi%22+%221More%22+%22YEELIGHT%22&post_type=product

×