A fájlokban már ott vannak a fejlesztői utalások.

Lassan egy hónapja startolt el a Rainbow Six: Siege Y6S1 és ezzel együtt természetesen kötelező lejátszanunk a besoroló meccseinket, hogy ismét legyen rangunk a játékban. Sajnos az utóbbi hetekben több hiba is nehezíti a játékosok életét, szinte minden platformra jut valamilyen glitch vagy bug.

A Y6S1.1-es frissítés keretein belül a Ubisoft hozzányúlt egy rankeddel kapcsolatos limithez. Az MMR cap a korábbi ezres értékről 700-ra változott. A fejlesztők a Ranked élményét szeretnék olyan kiegyensúlyozottnak megteremteni, amennyire csak lehet.

Úgy tűnik nem ez az egyetlen változás ami a kulisszák mögött zajlik. Az elkövetkezendő időszakban a Diamond rangot szétbonthatja három szekcióra a Ubisoft. Talán így nem lesznek nagyobb szinteken sem akkora kilengések a játékosok skilljei között, hiszen jobban eloszlanak a magasabb MMR értékkel rendelkező felhasználók majd az új változásnak köszönhetően.

A bevezetés idejéről nincs információ, de minden bizonnyal a Y6S2 keretein belül érkezhet majd meg a fejlesztés.

Ti örülnétek a változásnak?

https://leet.hu/?s=%22white+shark%22+%22eshark%22&post_type=product

×