Mirage, a marokkói szellemváros - Pályatörténet #1
Új sorozatunk első részében a legnépszerűbb CS:GO pálya kerül terítékre.
Új sorozatunk első részében a legnépszerűbb CS:GO pálya kerül terítékre.
Új sorozatunk első részében a legnépszerűbb CS:GO pálya kerül terítékre.
Új sorozat indul a Leet.hu oldalán, amelyben a Counter-Strike: Global Offensive pályáit fogjuk szemügyre venni. Az egyes részekben górcső alá vesszük a Valve játékának összes helyszínét, legyen szó akár a hatályos map pool legnépszerűbb pályáiról, vagy éppen a korábbi Operation kampányok elfeledett remekeiről. Mikor és ki készítette, hogyan változott az évek során, milyen érdekességek és háttérsztorik fűződnek hozzá? Cikkeinkben igyekszünk majd minden kérdést megválaszolni és az összes apró részletre kitérni. Tarts velünk te is, hogy alaposan megismerhesd a CS:GO összes helyszínét!
Sorozatunk első részében azt a pályát fogjuk szemrevételezni, amit aligha kell bárkinek is bemutatni, hiszen 2013 júniusi bekerülése óta a casual és a profi meccseken is ez bukkan fel a legtöbbször. Ennélfogva a története is sokakat érdekelhet, amivel bizonyára csak kevesen foglalkoztak mélyrehatóan. Mirage felépítése egy közel-keleti városra emlékeztet, de – a marokkói építészethez való hasonlósága miatt – feltehetőleg az észak-afrikai országban található. Bár a legtöbb pályához köthető valós helyszín, Mirage ebből a szempontból kivételt képez, így megalapozott a gyanú, hogy a készítőt nem egy tényleges város ihlette.
Ha már említést kapott az alkotó, akkor folytassuk vele: a szóban forgó személyt Michael „BubkeZ” Hüll-nek hívják. A svéd úriembernek számos pályát köszönhetünk, Mirage mellett többek között ő készítette Engage, Swamp, Iris, Waterfall Residence és Thrill mindegyikét – utóbbi ráadásul a 2017-es Operation Hydra-ba is bekerült. BubkeZ nem csak CS:GO-hoz, hanem a Diabotical nevű aréna FPS-hez is kreált pályákat, emellett tizenkét évig aktív Quake II játékos volt, sőt még a svéd nemzeti csapatba is többször bekerült. A készítő az egyik legnépszerűbb CS:GO tartalomgyártónak, az angol Philip „3kliksphilip” Dyer-nek egy interjút is adott, amelyben sorra vették Mirage fejlesztésének főbb mérföldköveit.