Komolyabb frissítés érkezett csütörtök délelőtt.
Csütörtök délelőtt a többi régió után az európai játékosok is megkapták a legújabb Valorant frissítést. A vártnál sokkal több dologba belenyúlt a Riot Games, így érdemes lesz átolvasni a changelogot.
Nézzük is a változásokat!
Reyna
Reyna érdekes változtatásokat kapott, nem beszélhetünk egyértelmű nerfről vagy buffról. Az első pár éles nap megadja majd a választ erre a kérdésre.
- Devour(Q) és Dismiss(E) képességekből maximum 2 darabot vásárolhatunk, nem négyet
- A Reyna által sebzett, de meg nem ölt játékosok is dobnak Soul Orbot, ha a haláluk előtti 3 másodpercben történt a sebzés
- A Devour és Dismiss ára 100 kreditről 200 kreditre drágult
Yoru
Gatecrash(E):
- A játék mostantól mutatja, hogy milyen körben látható az ellenfeleink számára a rift tether
- A minimap azt is mutatja, hogy a Gatecrash teleport hangját milyen körben lehet majd hallani
Dimensional Drift(X):
- Ultizás közben Yoru minimapja tisztán látható marad
- A Yoru által látott ellenfelek a többi csapattárs minimapján is felvillannak
- Mostantól ultizás közben nem tudjuk blokkolni testünkkel az ellenfeleinket
Phoenix és Brimston
A Hot Hands és Incendiary által okozott tűz hangját jobban lehet majd hallani és elkülöníteni a többi hangtól, akár nagyobb akciók közben is.
Patch Notes 2.03
Marshal
Több szintű buffot kapott a fegyver. Úgy tűnik a Riot Games fontosabb szerepet szán neki a jövőben.
- A zoomolás közbeni mozgási sebesség 90% az eddigi 76% helyett
- 1100 kredit helyett már csak 1000 kreditbe kerül
- A zoom mértéke is nőtt, 2.5-ös nagyításról 3.5-re
Stinger
- Mostantól 1000 kredit helyett 1100-ba kerül majd
- A full auto rate érték 18-ról 16-ra csökkent
- Már a negyedik lövedéknél eléri a maximális szórását a fegyver, az eddigi hatodik helyett
- A visszarúgáson is nehezítettek a fejlesztők
Stinger (Burst)
- Burst lövés közben is agresszívabb lesz a visszarúgás az első burst után
- Az első burst után kevésbé lesznek pontosak a lövedékek
- A recovery time (amíg a fegyver visszaáll az alap lövési állapotra visszarúgás stb. tekintetében) 0.45 másodperc helyett 0.4 másodperc lett.
Frenzy
A frenzy ára 400 kreditről 500 kreditre módosult, úgy tűnik a fejlesztők mégiscsak egy kis nerf mellett döntöttek.
Escalation játékmód
- 5v5 játékmód
- 12 Escalation szint (minden szinten adott képességet vagy fegyvert kapunk)
- Az a csapat nyer mely előbb eléri a 12 szintet vagy 10 perc alatt a legközelebb jutott ahhoz.
- A csapatnak 7 pontot kell összegyűjtenie a szintlépéshez
- Az adott szinten való ölésért 1 pont, az előző szinten való ölésért pedig fél pont jár.
- Minden játékos egyéni fegyverszinten lesz majd:
- Egy ölést kell szereznünk, hogy feloldjuk a soron következő fegyverszintet
- A csapatunk akkor is tud Escalation szintet lépni, ha mi még “régebbi” fegyverszinten vagyunk
- A meccsek 7-9 percig tartanak majd
- A karakterválasztásunk nem befolyásol semmit, hiszen a játék osztja ki a képességeket
- Gyors respawnokra számíthatunk
ESCALATION felszerelések
- Első szint: Raze Showstoppere vagy Vandal/Phantom
- Második szint: Vandal vagy Phantom
- Köztes szintek: Random fegyverek és képességek
- Utolsó szint: Shorty, Classic, Kés, Shock Dart…vagy akár Snowball Launcher
- Élet: A játékosok halála után felkaphatjuk az általa dropolt health packet
Egyéb változások
- Mostantól rating pont büntetéssel sújtják az AFK játékosokat
- Az Act Rank Badge-t pedig a legnagyobb rangon elért győzelem határozza meg a 9 legjobb győzelem helyett
- Az összes Spray eltűnik a start után
- Finomítottak a fejlesztők a halál -> specate nézet váltás animációján, az ideje viszont azonos marad
A teljes angol nyelvű changelog >IDE< kattintva érhető el.