Komolyabb frissítés érkezett csütörtök délelőtt.

Csütörtök délelőtt a többi régió után az európai játékosok is megkapták a legújabb Valorant frissítést. A vártnál sokkal több dologba belenyúlt a Riot Games, így érdemes lesz átolvasni a changelogot.

Nézzük is a változásokat!

Reyna

Reyna érdekes változtatásokat kapott, nem beszélhetünk egyértelmű nerfről vagy buffról. Az első pár éles nap megadja majd a választ erre a kérdésre.

  • Devour(Q) és Dismiss(E) képességekből maximum 2 darabot vásárolhatunk, nem négyet
  • A Reyna által sebzett, de meg nem ölt játékosok is dobnak Soul Orbot, ha a haláluk előtti 3 másodpercben történt a sebzés
  • A Devour és Dismiss ára 100 kreditről 200 kreditre drágult

Yoru 

Gatecrash(E):

  • A játék mostantól mutatja, hogy milyen körben látható az ellenfeleink számára a rift tether
  • A minimap azt is mutatja, hogy a Gatecrash teleport hangját milyen körben lehet majd hallani

Dimensional Drift(X):

  • Ultizás közben Yoru minimapja tisztán látható marad
  • A Yoru által látott ellenfelek a többi csapattárs minimapján is felvillannak
  • Mostantól ultizás közben nem tudjuk blokkolni testünkkel az ellenfeleinket

Phoenix és Brimston

A Hot Hands és Incendiary által okozott tűz hangját jobban lehet majd hallani és elkülöníteni a többi hangtól, akár nagyobb akciók közben is.

Patch Notes 2.03

Marshal

Több szintű buffot kapott a fegyver. Úgy tűnik a Riot Games fontosabb szerepet szán neki a jövőben.

  • A zoomolás közbeni mozgási sebesség 90% az eddigi 76% helyett
  • 1100 kredit helyett már csak 1000 kreditbe kerül
  • A zoom mértéke is nőtt, 2.5-ös nagyításról 3.5-re

Stinger

  • Mostantól 1000 kredit helyett 1100-ba kerül majd
  • A full auto rate érték 18-ról 16-ra csökkent
  • Már a negyedik lövedéknél eléri a maximális szórását a fegyver, az eddigi hatodik helyett
  • A visszarúgáson is nehezítettek a fejlesztők

Stinger (Burst)

  • Burst lövés közben is agresszívabb lesz a visszarúgás az első burst után
  • Az első burst után kevésbé lesznek pontosak a lövedékek
  • A recovery time (amíg a fegyver visszaáll az alap lövési állapotra visszarúgás stb. tekintetében) 0.45 másodperc helyett 0.4 másodperc lett.

Frenzy

A frenzy ára 400 kreditről 500 kreditre módosult, úgy tűnik a fejlesztők mégiscsak egy kis nerf mellett döntöttek.

Escalation játékmód

  • 5v5 játékmód
  • 12 Escalation szint (minden szinten adott képességet vagy fegyvert kapunk)
    • Az a csapat nyer mely előbb eléri a 12 szintet vagy 10 perc alatt a legközelebb jutott ahhoz.
    • A csapatnak 7 pontot kell összegyűjtenie a szintlépéshez
      • Az adott szinten való ölésért 1 pont, az előző szinten való ölésért pedig fél pont jár.
  • Minden játékos egyéni fegyverszinten lesz majd:
    • Egy ölést kell szereznünk, hogy feloldjuk a soron következő fegyverszintet
    • A csapatunk akkor is tud Escalation szintet lépni, ha mi még “régebbi” fegyverszinten vagyunk
  • A meccsek 7-9 percig tartanak majd
  • A karakterválasztásunk nem befolyásol semmit, hiszen a játék osztja ki a képességeket
  • Gyors respawnokra számíthatunk

ESCALATION felszerelések

  • Első szint:  Raze Showstoppere vagy Vandal/Phantom
  • Második szint: Vandal vagy Phantom
  • Köztes szintek: Random fegyverek és képességek
  • Utolsó szint: Shorty, Classic, Kés, Shock Dart…vagy akár Snowball Launcher
  • Élet: A játékosok halála után felkaphatjuk az általa dropolt health packet

Egyéb változások

  • Mostantól rating pont büntetéssel sújtják az AFK játékosokat
  • Az Act Rank Badge-t pedig a legnagyobb rangon elért győzelem határozza meg a 9 legjobb győzelem helyett
  • Az összes Spray eltűnik a start után
  • Finomítottak a fejlesztők a halál -> specate nézet váltás animációján, az ideje viszont azonos marad

A teljes angol nyelvű changelog >IDE< kattintva érhető el.

 

https://www.facebook.com/groups/valoranthun/

 

×