A Reddit komoly összegeket költött egy öt másodperces reklámblokkra. Mindezt azért, hogy fejet hajtsanak a közösség előtt.

A nagyobb közösségek, ha összeállnak, őrületes dolgokra képesek. Ezt bizonyította legutóbb a GameStop tőzsdei szereplése, ami azóta is sokkolja a világot. Ott a fiatalok törtek borsot a gazdagok orra alá, most pedig a Reddit került be a hivatalos Super Bowl reklámprogramba. Ez azért hatalmas szó, mert a sportesemény lényegében erről szól. Ilyenkor az érdeklődők gyakorlatilag reklámot nézni ülnek le a televízió elé, amit néha egy kis sport megszakít.

Egyáltalán nem olcsó egy ilyen blokk, 30 másodpercért 5,6 millió dollárt kérnek el a szervezők. A Reddit viszont összedobott egy 5 másodperces bejátszásra, így aki nézte az amerikai közvetítést online, egy rövid időre láthatta felvillanni a fórumot, s annak egyik bejegyzését. Természetesen visszanézhető a jeles pillanat:

A platform úgy döntött, hogy minden marketing büdzsét beletol a fenti reklámba, ugyanis meghatotta őket a GameStop kapcsán tapasztalt összefogás. A szóban forgó öt másodperc egy fejhajtás volt a közösség előtt.

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×