A PUBG Corp. stratégiai befektetőként szállt be a szórakoztatóipari Hidden Sequence vállalat mögé, hogy saját címeit népszerűsítse.

A PUBG játékosszáma régóta zuhanórepülésben van, ahogy a játék iránti globális érdeklődés is erősen lejtőre került. A streameket egyre kevesebben nézik, folyamatosan szűnnek meg a legnagyobb esport csapatok. Verseny is alig van, és az egész évre eloszló nyereményalapok is inkább csökkenő tendenciát mutatnak.

Temetni viszont túlzás lenne a PUBG-t, hiszen mobilos változata folyamatosan rekordokat döntöget, az érdeklődés tehát még mindig megvan a klasszikus Battle Royale játék felé. De mit lehet tenni, ha maga a koncepció tetszik az embereknek, de maga a játék már nem annyira. Úgy tűnik a PUBG Corp. megtalálta a választ, és stratégiát váltott.

Becélozták a szórakoztatóipart, és stratégiai együttműködést kötöttek egy filmgyártással foglalkozó céggel.

 

A Hidden Sequence-be tolt befektetés célja egyértelműen a PUBG Corp. érdekeltségébe tartozó címek további népszerűsítése. Az első beszámolók szerint színdarabok és filmek formájában. Természetesen a PUBG, mint legerősebb név az első helyen szerepel a cég kívánságlistáján, hamarosan jöhet tehát a PUBG film és a PUBG színdarab is!

Kezeket fel, de csak őszintén! Ti vennétek jegyet ezekre az előadásokra?

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×