Anubis, Jingshen, Mutiny - Közülük kerülhet ki a következő hivatalos CS:GO map
A rangos Counter Strike: Global Offensive map-verseny döntősei segíthetnek megtippelni, hogy mi lesz a következő hivatalosan is játszható map a játékban.
A rangos Counter Strike: Global Offensive map-verseny döntősei segíthetnek megtippelni, hogy mi lesz a következő hivatalosan is játszható map a játékban.
A rangos Counter Strike: Global Offensive map-verseny döntősei segíthetnek megtippelni, hogy mi lesz a következő hivatalosan is játszható map a játékban.
A Valve már több közösség által készített mapot is beemelt a játék hivatalosan játszható pályái közé. Ehhez a listához tartozik például Abbey, Biome és Shattered Web-bel bekerült Studio is.
A népszerű Youtuber és CS:GO tartalomgyártó, TheWarOwl volt az egyik bírája a 2020-as map-versenynek, ahonnan ki is választotta a négy személyes kedvencét. A pályáknál persze nem csak a külső fontos, sőt talán a legfőbb szempont, hogy jól illeszkedjen a CS:GO játékstílusához a pálya.
A lista negyedik helyén de_jingshen található, mely egy kínai helyszínt másol. A bírák azért szerették nagyon, mert egy érdekes elegyet alkot a pálya nyugalma, ahogy a CS:GO erőszakosságával keveredik.
Mintha csak az Animal Crossing és a Doom kapna egy közös DLC-t.
Jingshen egy szimpla, 4 irányú pálya, ahol sok lehetősége nincs a csapatoknak rotálni. Ezért is került csak a negyedik helyre, WarOwl szerint ugyanis az nem jó módszer, ha csak a kezdő fele lehet új kört hívni.
Az összes díjazott pálya közül talán Mutiny a leglátványosabb, ennek ellenére még is csak a harmadik helyre volt elég. Ennek egyszerű oka van, egyfelől nem sikerült még tökéletesíteni a pályát, így előfordulnak grafikai hibák, másrészt pedig, bár mozgékonyabb, mint a negyedik helyezett, itt sem lehet világmegváltó köröket játszani. Még mindig nem az igazi, nézzük tovább…
A második helyen Chlorine végzett, mely egy elhagyatott, azték témájú vidámparkot testesít meg. Újabb négyszög pálya, WarOwl szerint soha nem is lehetne belőle kompetitív helyszín, cserébe bármilyen más módra tökéletes. A hangulata és kidolgozottsága tökéletes, könnyen lehet, hogy még viszontlátjuk a játékban.
A verseny győztese de_anubis lett, melynek erős Overwatch szele van, egyértelmű, hogy mi volt az első számú minta a készítők előtt. A munkájuk ettől függetlenül hibátlan, remek pályát alkottak.
WarOwl azon viccelődött, hogy a győztes teljesen egyértelműen lemásolta az Overwatch-ból már jól ismert pályát, ezért könnyű is ilyen jól kinéznie. Hozzátette továbbá, hogy szerinte jelen pillanatban egyik játéktér sincs kompetitív módra alkalmas formában. A videóban bővebben beszél arról, hogy szerinte hogyan lehetne versenyszerű játékra alkalmassá tenni őket, érdemes megnéznetek a teljes videót ide kattintva.
Nektek melyik a kedvenc pályátok ezek közül? Szerintünk mindegyiknek lehetne jövője a játékban, legalább egy deathmatch pályaként.