Dota frissítés buktatta le a CS:GO Source 2 motor terveit?
A fájlok között talált információk természetesen nem számítanak hivatalos megerősítésnek, de újabb nyomnak mindenképp érdemes feljegyeznünk.
A fájlok között talált információk természetesen nem számítanak hivatalos megerősítésnek, de újabb nyomnak mindenképp érdemes feljegyeznünk.
A fájlok között talált információk természetesen nem számítanak hivatalos megerősítésnek, de újabb nyomnak mindenképp érdemes feljegyeznünk.
Évek óta mennek a pletykák a Source 2 motor CS:GO-ba érkezéséről, nem is untatnánk senkit az előzményekkel. Az újabb fellángolást egy februári Dota2 frissítés okozta, melynek mérete hamar gyanús lett a játékosoknak.
Az adatbányászok egyből kutatni kezdtek, hátha valami érdekes infóra bukkannak az Artifact vagy a Half-Life: Alyx kapcsán. Azonban még ennél is sokkal jobbat kaptunk, több száz CS:GO-val kapcsolatos kódsort.
From the looks of it, they just copied the VR renderer and replaced all instances of "VR" with "CSGO".
A practical explanation would be that they want to port the renderer to current CS:GO engine (which is already heavily modified Source). https://t.co/WzC5oSGk2u
— Pavel Djundik (@thexpaw) February 4, 2020
Egyből beindult a nyomozás és sorra jöttek a feltételezett kapcsolatok. A letölthető CS:GO kontentek között például régóta ott lapul már egy nagyobb Update.
Senki nem tudja, mit tartalmaz, mire lesz jó, de ezek alapján akár a Source 2 bétája is lehet.
Ha megnézzük a kódsorokat, rengeteg „rendering”, „effect”, vagy éppen „enable” elnevezést látunk, melyek mind látványtechnikai megoldásokra utalnak.
Azt ugye tudjuk, hogy a Dota2-ben tapasztalt, testreszabható felhasználói felület nincs még bent a CS:GO-ban. Hiszen ahhoz Source 2 motor kellene, lehetséges azonban, hogy pont ezek a fejlesztések zajlanak a háttérben.
https://gfycat.com/shrillembellishedaustraliankelpie-dota2
Érdemes tehát továbbra is fenntartásokkal kezelni a dolgot, de reménykedni ettől még szabad. És a Dota2 frissítésből kiindulva lehet is.