Egyre biztosabb, nem lesz erőforrás kímélő az új Fortnite motor. Az Epic Games a biztonság kedvéért inkább a v11.40-es ciklusra szervezte a Dreamhack anaheimi megállóját.

A napokban minden a Fortnite legújabb motorja körül, az Unreal Chaos Engine körül forog. Nem csoda, elvégre komoly változásokra lehet számítani az alap játékmenetben. Olyannyira, hogy az Epic nem is meri az új szezonnal élesíteni, a v11.50-es frissítéssel ugyanis már meg fog érkezni. Vagyis a kiadó egy open beta időszakot hirdet az aktuális szezon végén.

Nem lehet elégszer elmondani, hogy a számtalan pozitívum mellett, amivel mindez szolgálhat, egy halom negatívum is érkezik majd. Többek között a teljesítménybeli „romlás” lesz a legkritikusabb probléma. Azoknak ugyanis, akiknek jelenleg gondjaik vannak a Fortnite gördülékeny futtatásával, a jövőben biztosan meggyűlik majd a baja az új motor alatt dolgozó címmel.

 

Elsősorban a mobilon és Switch-en játszóknak kell valószínűleg hozzászokniuk az új rendszerhez, azt is könnyen el tudjuk képzelni, hogy ezen a két platformon egy ideig szünetel majd a crossplatform lehetősége.

A kompetitív közösség is megremegett a hírek hallatán, ugyanis a hamarosan startoló Dreamhack Anaheim éppen aznap startol, amikor a Fortnite Chapter 2: Season 2 is. Az érintett játékosokat megnyugtatta az Epic Games, a versenyzők egy v11.40-es klienssel fognak versenyezni, így nem kell hozzászokniuk az új rendszerhez a megmérettetés közben.

Mindamellett, hogy ez egy dicséretes lépés, elgondolkodtató is. Az Epic egyből két ciklussal hátrább rántja a versenyzők kliensét, nemhogy nem a v12.0-n, s nem is a v11.50-en, hanem egyből a v11.40-en fognak összecsapni. Ez alapján még maguk a fejlesztők sem biztosak a munkájukban és az új Unreal Engine-ben.

Egy biztos, hamarosan ki kell tudjuk próbálni az éles szervereken is az új rendszert, a v11.50 akár már a jövő héten megérkezhet. Azért reméljük, hogy nem kell majd kétmilliós gép hozzá!

https://www.facebook.com/groups/fortnitehunkozosseg/

×