Ezzel hivatalosan is elindult a 2020-as szezon, már tölthetők az új tartalmak és egyensúlyváltoztatások, s hamarosan a Ranked is élesedni fog!

Visszatért a Riot Games a téli pihenőről, s végre az éles szerverekre is kitolták az idei év első hivatalos frissítését, a 10.1-et. Az új ciklus egy igazi évindító, telis tele van pakolva újdonsággal, a temérdek egyensúlyváltoztatás mellett egy halom új skin, köztük egy teljesen új skinline, valamint egy új, játszható hős is érkezett.

 

A tegnapi nap folyamán, már Riot Scruffy vázolta a közösségnek Twitteren a 10.1-es csomag tartalmát, most pedig végre megnézhetjük, hogy pontosan milyen irányba tereli a kiadó a nagy sikerű MOBA-t.

Az előrejelzésben szerencsére Scruffy a pontos változtatásokat közölte a játékosokkal, így idézhetjük is magunkat, íme a 10.1-es frissítés legfontosabb újításai:

” Nerfek

  • Aphelios – R (Infernum) sebzése csökken, 100% helyett 75%-ot fog sebezni AOE-ban; A mozgási sebessége 330 helyett 325 lesz; Az alap HP-ja pedig 530-ról 500-ra fog csökkenni.
  • Mordekaiser – Csökkenni fog a passzívjának az időtartama, a 10.1-től kezdve csak 4 másodpercig lesz aktív; valamint minden szinten bónusz 3% mozgási sebességet fog kapni.
  • Aurelion Sol – A passzív sebzését 16-120-tól 12-120-ra gyengítik.
  • Kassadin – Csökkentik a mozgási sebességét 340-ről 335-re.

 Buffok

  • Azir – Megdobják az ultijának sebzését, 150-450-ről 175-475-re fog nőni; A felhúzott fal pedig 5 másodpercig lesz aktív.
  • Corki – A kései szakaszban erősebb lesz az ultija, 90-140-ről 90-160-ra fog nőni a sebzése.
  • Jayce – A topos/mides esetében is egyszerű buffot alkalmaz a kiadó, a Q sebzését 55-305-ről 55-330-ra növelik.
  • Jax – Javítják a Rageblade mechanikáját, a 10.1-től kezdve rendesen hasonul majd a tárgy a karakter ultijához.
  • Kalista – Megemelkedik a szintenként kapott HP-ja, eddig 89-et kapott, ez most 100-ra fog emelkedni. A szintenként kapott Armor is 4-re fog nőni.
  • Nami – Az E képessége a használat utáni 3 képességet és/vagy auto attackot fogja erősíteni; 33-66% sebzést fog osztani AOE-ban minionokra, neutrális szörnyekre, vagy struktúrákra.
  • Sejuani – Szintenként a 10.1-től kezdve 100 HP-t fog kapni; A passzív ellenállása 10 (+50% Armor/Magic Resist)-re fog emelkedni; Az E képességének sebzése 40-200-ról 40-240-re fog nőni.
  • Shyvana – Korszerűsítik a karaktert, a passzívja mostantól kap Elder Dragon bónuszt, valamint a Cloud drake is erősíteni fogja a Fury halmozást; Az E on-hit sebzése 3.75% max HP-ra fog nőni.
  • Varus – Csökken a Q képességének töltési ideje 20-12-ről 18-10 lesz; A Q “blight” visszaváltása 4 másodpercről 3 másodpercre csökken.
  • Vi – Az R képesség “unstoppable” hatása mostantól az animáció legvégéig tart.
  • Zyra – Az E képességének hatása halmozódni fog, egy jelző 25% lassítást fog eredményezni.

A 10.1-től kezdve sűrűbben aktiválódik majd az Omnistone rúna, valamint átláthatóbb lesz a Conqueror hatása is a játékmenetre, az információs menüjét bővítették. Folytatódik a Support tárgyak átalakítása, az összes item kapott egy kisebb bővítést, legyen ez életerő visszatöltés, vagy éppen mana regeneráció.

Sett, Forrás: Riot Games

Mindezek mellett Sylas kapott egy félelmetes átdolgozást, összességében kihúzták a talajt a karakter alól, mostantól már tényleg csak a mainek fogják játszani, sajnos negatív irányba terelte a karaktert a Riot Games. Félreértés ne essék, még mindig képes hatalmasakat csapni, de a mechanikák megváltoztak, lassabb lesz a jövőben, valamint valamilyen szinten újra is kell tanulni, ugyanis elveszítette az auto attack reset lehetőségeit.

A temérdek skin mellett az éles szervereken pihen már Sett is, a játék új juggernaut karaktere, akit pár napon belül meg is vásárolhatunk majd magunknak.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×