Telis tele van a League of Legends közösség félelmetesen kreatív emberekkel. Egy ilyen minőségű pályát bármikor elfogadnánk!

Igazán csodálatos animációkat tudnak ma már összehozni az Unreal Engine 4-ral. Ezt újonnan Wayne S is bizonyította, aki úgy döntött, elkészíti a League of Legends ikonikus pályáját, a Summoner’s Riftet, a lehető legrealisztikusabb kiadásban.

A végeredmény magáért beszél!

 

Egy biztos, az új modellekkel egy teljesen más játéknak tűnik elsőre, a bokrok, az ösvények és a tornyok is egy új játék érzetét adják. Aztán persze ha eleget nézzük a szemkápráztató animációkat rájövünk, hogy a háttérben ott bújik kedvenc MOBA játékunk, a League of Legends.

Ha belegondolunk, egyébként nem kellene Paks 2 ahhoz, hogy a LoL egy ilyen minőségű pályán játszódjon, az egyetlen ok, ami miatt ez nem kerül megvalósításra (és persze optimalizálásra), az az, hogy teljesen értelmetlen lenne egy ilyen minőségű pályán játszani a játékot. A League of Legends annyira gyors, hogy nincs értelme a külcsínbe fordítani az erőforrásokat, elvégre az első egy-két menet után már egyáltalán nem foglalkoznánk a környezettel, újból a farmra és a makró játékra figyelnénk.

Mindazonáltal le a kalappal Wayne előtt, aki a semmiből dobta össze a projektet, egy ilyen minőségű rajongói munka után pedig nem lennénk meglepve, ha kapna egy állásajánlatot a Riot Games-től. 

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×