A kiadó Take-Two Interactive feje szerint a kedvező számadatok annak köszönhetők, hogy tisztességes üzletet kínálnak a játékosoknak.

A Hollywood Reporternek adott interjút a Rockstar Games-t és a 2K-t magába foglaló Take-Two Interactive vezérigazgatója, Strauss Zelnick. A beszélgetésben kitért arra is, miért is teljesítenek még mindig jól az olyan címeik, mint például a hat évvel ezelőtt megjelent Grand Theft Auto V.

Ennek az egyik legfontosabb eleme ugyanis a hozzá kapcsolódó online tartalom. Zelnick szerint „a játékosok nemcsak szórakozni szeretnének, hanem egy fair üzletet akarnak”, utalva ezzel a számos játékban megtalálható mikrotranzakciókra. Elmondása szerint a siker kulcsa abban rejlik, hogy első körben egy kész, teljes, funkcionális terméket dobnak a piacra, és csak később gondolják tovább, hogyan lehetne belőle hosszú távon is bevételt csinálni.

 

Ez a modell tökéletesen ráillik a GTA V-re és a Red Dead Redemption 2-re is: mindkét játék megjelenésekor teljes élményt nyújtott a játékosoknak, viszont később, az online verziók megjelenésével új bevételforrást jelentettek a kiadónak. Ennek köszönhetően ráadásul a GTA V eladási adatai tovább virágzanak: épp a napokban érte el a 115 millió eladott példányt.

Mindezek mellett nem is kérdés, hogy a vállalat dolgozik a Grand Theft Auto következő részén is. Egyelőre nem túl sokat tudni a játékról, csak annyit, hogy hivatalos források ellenére közel 100% az esélye, hogy készül. Ráadásul az is valószínűsíthető, hogy a következő generációs konzolokra érkezik majd csak a következő rész: a TweakTown szúrt ki egy álláshirdetést, melyben olyan animációs vezetőt keresnek, aki segít a következő generációra átírni a Rockstar tartalmait.

Szerintetek is tisztességesen bánik a játékosaival a Take-Two, vagy nem értetek ezzel egyet?

×