A Twitch.tv platform saját eseményén, a TwitchCon-on mutatta be az oldallal kapcsolatos frissítéseket, amiket már idén bevezetnek.

A Twitch.tv a tegnapi napon már új felülettel fogadta a nézőket, de ez csak egy a sok újításból, amit saját eseményükön a TwitchCon-on jelentettek be. A platform a nézők és az előadók feléről is megújul és tovább bővül, hogy mindkét fél érdekei jobban érvényesüljenek.

 


A streamerek mostantól kereshetnek a csatornájukon játszott reklámokból és bejátszhatnak előrekészített rövid hirdetés szegmenseket is, továbbá lehetőségük lesz kis ablakban futtatni a reklámokat, hogy a nézők továbbra is nézhessék, ami épp történik, de egyben a hirdetést is lássák.

A streamerek új felületet is kapnak, ami megkönnyíti majd az adással kapcsolatos teendőket. A moderátorok is kapnak egy külön platformot, hogy könnyebben végezhessék a munkájukat. A nézők pedig maguktól a streamerektől kaphatnak mostantól különböző hűségpontokat, amik csatornától függően előnyökhöz juttatják őket.

 


Mivel a TwitchCon csak tegnap kezdődött, így könnyen lehet, hogy további bejelentésekkel is készül a vállalat az esemény alatt.

×