Ezeket tartogatja majd a megújult Twitch.tv
A Twitch.tv platform saját eseményén, a TwitchCon-on mutatta be az oldallal kapcsolatos frissítéseket, amiket már idén bevezetnek.
A Twitch.tv platform saját eseményén, a TwitchCon-on mutatta be az oldallal kapcsolatos frissítéseket, amiket már idén bevezetnek.
A Twitch.tv platform saját eseményén, a TwitchCon-on mutatta be az oldallal kapcsolatos frissítéseket, amiket már idén bevezetnek.
A Twitch.tv a tegnapi napon már új felülettel fogadta a nézőket, de ez csak egy a sok újításból, amit saját eseményükön a TwitchCon-on jelentettek be. A platform a nézők és az előadók feléről is megújul és tovább bővül, hogy mindkét fél érdekei jobban érvényesüljenek.
We’re rolling out updates to improve the ads experience for streamers and viewers. Affiliates will earn a share of ad revenue, we’re giving streamers more control over pre-rolls, we’re introducing picture-in-picture, and more! pic.twitter.com/h46romUstg
— Twitch (@Twitch) September 28, 2019
A streamerek mostantól kereshetnek a csatornájukon játszott reklámokból és bejátszhatnak előrekészített rövid hirdetés szegmenseket is, továbbá lehetőségük lesz kis ablakban futtatni a reklámokat, hogy a nézők továbbra is nézhessék, ami épp történik, de egyben a hirdetést is lássák.
A streamerek új felületet is kapnak, ami megkönnyíti majd az adással kapcsolatos teendőket. A moderátorok is kapnak egy külön platformot, hogy könnyebben végezhessék a munkájukat. A nézők pedig maguktól a streamerektől kaphatnak mostantól különböző hűségpontokat, amik csatornától függően előnyökhöz juttatják őket.
Channel Points is an easy-to-use, customizable program coming in January. Affiliates and Partners will be able to reward loyal members of their community with special perks.
If you want to help us test, sign up here: https://t.co/qzPCnVTSW8 pic.twitter.com/mt9zFd9lf5
— Twitch (@Twitch) September 28, 2019
Mivel a TwitchCon csak tegnap kezdődött, így könnyen lehet, hogy további bejelentésekkel is készül a vállalat az esemény alatt.