League of Legends 9.19-es frissítés részletei
A League of Legends 9.19-es patch-ében Yuumi és Sylas kap egy kis nerfet és sok hőst próbál a Riot Games buffal felemelni a metába.
A League of Legends 9.19-es patch-ében Yuumi és Sylas kap egy kis nerfet és sok hőst próbál a Riot Games buffal felemelni a metába.
A League of Legends 9.19-es patch-ében Yuumi és Sylas kap egy kis nerfet és sok hőst próbál a Riot Games buffal felemelni a metába.
A League of Legends World Cup közeledtével a Riot Games utolsó próbálkozást tesz arra, hogy kicsit kiegyensúlyozza a metát a 9.19-es patch-ben. Persze tudjuk, hogy a hősök sosem ugyanolyan erősek, de minden rajongó unja, ha a bajnokságok meccsein a csapatok ugyanabból a 20 hősből válogatnak. Az eddig sokat játszott karakterekből, Sylas és Yuumi kapott egy kis nerf-et és sok hős kapott buffot, ami ezáltal újra központba kerülhet.
A frissítésben található új hőskinézetekről az alábbi videóban láthattok egy kis bemutatót.
A patch részletes leírása a eune.leagueoflegends.com szerint:
A 9.18-as frissítésben túlságosan meggyengítettük Aatroxot, úgyhogy most visszaadjuk az elvesztett minionirtási képesség egy részét
Növeltünk a Q minionok elleni sebzésének csökkentésén.
Q – A darkin penge
Minionok elleni sebzéscsökkentés: 40% ⇒ 55%
Növeltük az R2 maximális sebzését.
A 9.18-as frissítésben Akalit is túlságosan meggyengítettük. Most, hogy a végső képessége megfelelően vissza lett fogva, visszaadjuk a sebzés egy részét.
R – Tökéletes kivitelezés
R2 maximális sebessége: 95/420/645 ⇒ 225/450/645
Növeltük az E mozgási sebességét, valamint a töltési idő mostantól a szinttől függően változik.
Visszatérünk a 9.18-as frissítésben bevezetett módosításokhoz, mert végül egy szükségesnél visszafogottabb megközelítést választottunk.
E – Olvadt pajzs
Mozgási sebesség: 25–50,5% (az 1–18. szinten) ⇒ 30–60% (az 1–18. szinten)
Töltési idő: 15 másodperc ⇒ 14/13/12/11/10 másodperc
Növeltük a passzív képesség lassítását. A Q mostantól visszaállítja az alaptámadást.
Megnöveltük Ashe sokoldalúságát, hogy jó választás lehessen, ha a játékos szeretné a korai játékban lenyomni az ellenfeleit. Emellett visszaállítjuk a Q alaptámadásokra gyakorolt hatását. Úgy döntöttünk, hogy ez a minimális játékbeli előny nem éri meg azt, hogy hátrányosan befolyásolja az Ashe által nyújtott élvezeti értéket a játékosok számára.
Passzív – Jeges nyílvesszők
lassítás: 15–30% (az 1–18. szinten) ⇒ 20–30% (az 1–18. szinten)
Q – Összpontosított nyílzápor
Azonnali nyílzápor: Mostantól visszaállítja az alaptámadást.
A Q hatótávolsága nagyobb lett. Növeltük az R maximális jelzőinek számát.
Blitzcrank maga a horog, és akkor is annak kell maradnia, ha megjelennek más hősök, akiknek egyebek mellett az odarántás is a készletük részét képezik.
Q – Odarántás
Hatótáv: 1050 ⇒ 1150
R – Statikus mező
Passzív jelzők maximális száma: 2 jelző ⇒ 3 jelző
A Q mostantól tornyokat és őrszemeket is eltalálhat. Az E2 mostantól kritikus csapást okozhat a tornyoknak.
A párharcok szempontjából Fiora elfogadható helyzetben van, de a saját ösvényén elért győzelmét nehezen tudja kamatoztatni a játék megnyerése érdekében.
Q – Kitörés
LEGALÁBB NEM FUT EL Mostantól eltalálhat tornyokat és őrszemeket is (a célpontok prioritási sorrendje: hősök gyenge pontjai, végső képesség célpontjai, hősök, kivégezhető minionok, tornyok és őrszemek).
E – Kardforgatás
STONEHENGE: A második alaptámadás bónusz sebzése mostantól tornyokra is vonatkozik.
Növeltük a W töltési idejét, illetve csökkentettük a sebzés arányát.
Gragas már jó ideje uralja a profi szinten űzött elvárt játékot, úgyhogy gyengítünk a tisztogatási sebességén.
W – Szürkebarát
TÖLTÉSI IDŐ: 5 másodperc ⇒ 6 másodperc
SEBZÉS ARÁNYA: A célpont maximális életerejének 8%-a ⇒ A célpont maximális életerejének 7%-a
Megnöveltük az alapsebzést. Néhány egyéb alapértéket is felkerekítettünk.
Az alapsebzés megnövelésével megbízhatóbb erőt adunk Gravesnek, hogy általánosságban véve erősebbnek érződjön a játék minden pontján. Emellett néhány egyéb alapértéket is felkerekítettünk, ha már belekezdtünk.
Alapértékek
SEBZÉS: 66 ⇒ 68
ÉLETERŐ: 551,1 ⇒ 555
MANA: 322,2 ⇒ 325
MANA-REGEN: 7,9 ⇒ 8
Növeltük a Q és az R torony varázserőarányát. Növeltük az E kábításának időtartamát.
Általánosan megerősítettük Heimerdingert, mivel a gyengébb hősök közé tartozik.
Q – H-28G fejlesztésű torony
ALAPTÁMADÁS ARÁNYA: 30% varázserő ⇒ 35% varázserő
E – CH-2 elektrovihar-gránát
KÁBÍTÁS IDŐTARTAMA: 1,25 másodperc ⇒ 1,5 másodperc
R – H28Q óriástorony
ALAPTÁMADÁS ARÁNYA: 30% varázserő ⇒ 35% varázserő
Csökkentettük a Q1 varázserőarányát.
Gyengítettünk Karma nem támogatóként okozott sebzésén, hogy ne legyen olyan erős, mint egy vakon választott, általánosan hatékony hős. A csapatoknak mostantól jelentős mennyiségű sebzés elvesztését kell fontolóra venniük, ha őt szeretnék választani.
Q – Belső láng
Q1 SEBZÉSI ARÁNYA: 60% varázserő ⇒ 40% varázserő
Növeltük a W pajzsának az okozott sebzésből nyert erejét. A nézők mostantól szellemként látják a Halál birodalmában lévő hősöket.
Enyhén megerősítettük Mordekaisert olyan módon, amelyet leginkább a profi játékban lehet érezni.
W – Elpusztíthatatlan
OKOZOTT SEBZÉSSEL SZEREZHETŐ PAJZS: Az okozott sebzés 30%-a ⇒ Az okozott sebzés 35%-a
R – A Halál birodalma
SZELLEMI PÁRBAJ: A nézők mostantól a szellemvilágban lévő hősöket szellemként látják.
Növeltük az R sebzését.
Orianna jelenleg általánosan gyengének tűnik, így a jó kis képességkombinációk kedvéért megerősítjük a végső képességét.
R – Parancs: vonzáshullám
SEBZÉS: 150/225/300 (+0,7 varázserő) ⇒ 200/275/350 (+0,8 varázserő)
Az ingyenes mesteri fejlesztések előbb válnak elérhetővé.
Ornn egyedi képességei korábban kezdenek megjelenni a játékban.
Passzív – Lángoló kohó
MESTERI FEJLESZTÉS: A mesteri fejlesztést Ornn a 13. ⇒ 12. szintet elérve hajthatja végre.
Csökkentettük az alap varázsellenállást. A W felerősített sebzése mostantól a szinttől függően növekszik.
Még több kiadás utáni finomhangolás az erőember kapcsán.
Alapértékek
VARÁZSELLENÁLLÁS: 32,1 ⇒ 28
W – Pajzsostrom
FELERŐSÍTETT SEBZÉS: A teljes sebzés 150%-át okozza három találattal. ⇒ A teljes sebzés 135–165%-át (az 1–18. szinten) okozza három találattal.
Megnöveltük az alappáncélt. A nem beásva elsütött Q mostantól használható tornyok ellen is.
Rek’Sai alaptámadásai mostantól a játékosok által várt módon működnek, és egyben szívósabbak is.
Alapértékek
PÁNCÉL: 33 ⇒ 36
Q – Királynői harag
A FAL SEM VÉD MEG: Rek’Sai nem beásva elsütött Q-ja mostantól használható tornyok ellen is.
Növeltük a Q töltési idejét. Csökkentettük az E töltési idejét.
Riven legutóbbi módosításaival nem a kívánt eredményt értük el, mivel azok a játékosok akik kevésbé ismerik, aránytalanul gyengébb teljesítményt nyújtanak vele. Újra nekifutunk, úgyhogy visszaállítottuk a 9.10-es frissítés előtti állapotára, és erősítünk kicsit az E-jén.
Q – Törött szárnyak
TÖLTÉSI IDŐ: 12 másodperc ⇒ 13 másodperc
E – Hősiesség
TÖLTÉSI IDŐ: 14/13/12/11/10 másodperc ⇒ 12/11/10/9/8 másodperc
Egységesítettük a passzív képesség sebzési arányát.
Sokoldalúságát figyelembe véve Sejuani sebzése nagyon magas, különösen a profi játékban. Meggyengítjük a párbajpotenciálját és a középjátékbeli sebzését.
Passzív – Észak dühe
JÉGTÖRŐ SEBZÉSI ARÁNYA A célpont maximális életerejének 10/15/20%-a (az 1., 7. és 14. szinten) ⇒ A célpont maximális életerejének 10%-a
Növeltük a W alap pajzserejét.
Sion szokatlanul gyenge a kiemelkedő tudású játékosok kezében. Erősítünk a páncélnövelő képességén, mivel ez nagyobb segítséget nyújt a magasabb szintű játékokban.
W – Lélekkohó
ALAP PAJZSERŐ: 30/55/80/105/130 ⇒ 50/75/100/125/150
Csökkentettük az alappáncélt és a páncél növekedési értékét. Módosítottuk a passzív képesség sebzési arányát.
Sylas egyik főbb ereje az általános hatékony képességeiben és a nagyon megbízható passzív képességének magas területi sebzésében rejlik. Ez a kombináció olyan bombabiztos szituációkat eredményezett, amelyek hatására Sylas egy háromszerepes, mindenhol használható, rugalmas profi választás lett.
Szóval gyakorlatilag meggyengítettük, hogy ne legyen 100%-osan kötelezően kitiltott vagy választott hős a vb-n.
Alapértékek
PÁNCÉL: 32 ⇒ 28
PÁNCÉL NÖVEKEDÉSI ÉRTÉKE: 3 ⇒ 2,5
Passzív: Petricitrobbanás
SEBZÉSI ARÁNY 9–60 (az 1–18. szinten) (+1,0 teljes sebzés)(+0,2 varázserő), ennek 50%-a nem elsődleges célpontként jelölt minionoknál ⇒ (+1,1 teljes sebzés)(+0,2 varázserő) az elsődleges célpontnak, (+0,4 teljes sebzés)(+0,2 varázserő) mindenki másnak
Az E szürke életerős gyógyítása mostantól a szinttől függően növekszik.
Tahm Kench az egyik legjobb hős, ha szeretnéd megvédeni a csapattársaid az ellenfelek általi kiiktatástól, ezért sebezhetőbbnek kell lennie a zaklatással szemben.
E – Vastag bőr
SZÜRKE ÉLETERŐ GYÓGYÍTÁSA: A szürke életerő 75%-a minden szinten ⇒ A szürke életerő 30–100%-a (az 1–18. szinten)
Növeltük az E támadási sebességét, növeltük az alapsebzést.
Twisted Fate kap egy kis erősítést, hogy jobban jöjjön ki az olyan párharcokból, amelyek neki kedveznek, de közben megmarad a távolsági hősökkel szembeni sérülékenysége is.
E – Betárazott pakli
TÁMADÁSI SEBESSÉG: 10/15/20/25/30% ⇒ 20/25/30/35/40%
ALAPSEBZÉS: 55/80/105/130/155 ⇒ 65/90/115/140/165
Növeltük az R alapsebzését.
Vayne még mindig gyenge egy kicsit a legutóbbi erősítések után, így több erőt adunk neki a végjátékra.
R – Végső óra
BÓNUSZ SEBZÉS: 20/30/40 ⇒ 25/40/55
Csökkentettük az E töltési idejét a későbbi szinteken.
Veigar erősödésének természete ellenére a csapatharcokban való közreműködései nehezen tudják tartani a végjátékban szükséges iramot, így megerősítjük azt a képességét, amely leginkább segít neki az ilyen helyzetekben.
E – Eseményhorizont
TÖLTÉSI IDŐ: 18/17/16/15/14 másodperc ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 másodperc
Növeltük a passzív képesség alapgyógyítását. Növeltük a Q alapsebzését a későbbi szinteken.
Xinre ráférne némi erősítés, miután a Sutyerák módosításai lecsökkentették a korai játékra vonatkozó erejét, ezért most besegítünk neki.
Passzív – Elszántság
ALAPGYÓGYÍTÁS: 8–59 (az 1–18. szinten) ⇒ 10–78 (az 1–18. szinten)
Q – Hármas támadás
ALAPSEBZÉS: 20/25/30/35/40 ⇒ 20/28/36/44/52
A Q lassítása mostantól egységes, továbbá csökkentettük az időtartamát és mostantól nem fokozatosan csökken.
Yuumi egy szőrös kis szörnyeteg volt a profi játékban, ezért most meggyengítjük a képességeinek azt az elemét, amely a leginkább hat a profikra.
Q – Kóborló lövedék
LASSÍTÁS: 20/32/44/56/68/80% ⇒ 20% minden szinten
LASSÍTÁS IDŐTARTAMA: 1,5 másodperc ⇒ 1 másodperc
MACSKASZUNDIA: lassítás mostantól nem csökken az időtartammal.
A pacák több életerőt töltenek vissza.
Most, hogy a pacái felértékelődtek, Zac jobban megerősödhet a végjátékra, és képességeinek eme egyedi eleme több elégedettséget nyújthat.
R – Pattanjunk!
ÚJZÖLD VARÁZSITAL: A pacák a maximális életerő további 1/2/3%-át töltik vissza.