A League of Legends 9.19-es patch-ében Yuumi és Sylas kap egy kis nerfet és sok hőst próbál a Riot Games  buffal felemelni a metába.

A League of Legends World Cup közeledtével a Riot Games utolsó próbálkozást tesz arra, hogy kicsit kiegyensúlyozza a metát a 9.19-es patch-ben. Persze tudjuk, hogy a hősök sosem ugyanolyan erősek, de minden rajongó unja, ha a bajnokságok meccsein a csapatok ugyanabból a 20 hősből válogatnak. Az eddig sokat játszott karakterekből, Sylas és Yuumi kapott egy kis nerf-et és sok hős kapott buffot, ami ezáltal újra központba kerülhet.

A frissítésben található új hőskinézetekről az alábbi videóban láthattok egy kis bemutatót.

 

A patch részletes leírása a eune.leagueoflegends.com szerint:

Aatrox

A 9.18-as frissítésben túlságosan meggyengítettük Aatroxot, úgyhogy most visszaadjuk az elvesztett minionirtási képesség egy részét

Növeltünk a Q minionok elleni sebzésének csökkentésén.

Q – A darkin penge

Minionok elleni sebzéscsökkentés: 40% ⇒ 55%

Akali

Növeltük az R2 maximális sebzését.

A 9.18-as frissítésben Akalit is túlságosan meggyengítettük. Most, hogy a végső képessége megfelelően vissza lett fogva, visszaadjuk a sebzés egy részét.

R – Tökéletes kivitelezés

R2 maximális sebessége: 95/420/645 ⇒ 225/450/645

Annie

Növeltük az E mozgási sebességét, valamint a töltési idő mostantól a szinttől függően változik.

Visszatérünk a 9.18-as frissítésben bevezetett módosításokhoz, mert végül egy szükségesnél visszafogottabb megközelítést választottunk.

E – Olvadt pajzs

Mozgási sebesség: 25–50,5% (az 1–18. szinten) ⇒ 30–60% (az 1–18. szinten)

Töltési idő: 15 másodperc ⇒ 14/13/12/11/10 másodperc

Ashe

Növeltük a passzív képesség lassítását. A Q mostantól visszaállítja az alaptámadást.

Megnöveltük Ashe sokoldalúságát, hogy jó választás lehessen, ha a játékos szeretné a korai játékban lenyomni az ellenfeleit. Emellett visszaállítjuk a Q alaptámadásokra gyakorolt hatását. Úgy döntöttünk, hogy ez a minimális játékbeli előny nem éri meg azt, hogy hátrányosan befolyásolja az Ashe által nyújtott élvezeti értéket a játékosok számára.

Passzív – Jeges nyílvesszők

lassítás: 15–30% (az 1–18. szinten) ⇒ 20–30% (az 1–18. szinten)

Q – Összpontosított nyílzápor

Azonnali nyílzápor: Mostantól visszaállítja az alaptámadást.

 

Blitzcrank

A Q hatótávolsága nagyobb lett. Növeltük az R maximális jelzőinek számát.

Blitzcrank maga a horog, és akkor is annak kell maradnia, ha megjelennek más hősök, akiknek egyebek mellett az odarántás is a készletük részét képezik.

Q – Odarántás

Hatótáv: 1050 ⇒ 1150

R – Statikus mező

Passzív jelzők maximális száma: 2 jelző ⇒ 3 jelző

 

Fiora

A Q mostantól tornyokat és őrszemeket is eltalálhat. Az E2 mostantól kritikus csapást okozhat a tornyoknak.

A párharcok szempontjából Fiora elfogadható helyzetben van, de a saját ösvényén elért győzelmét nehezen tudja kamatoztatni a játék megnyerése érdekében.

Q – Kitörés

LEGALÁBB NEM FUT EL Mostantól eltalálhat tornyokat és őrszemeket is (a célpontok prioritási sorrendje: hősök gyenge pontjai, végső képesség célpontjai, hősök, kivégezhető minionok, tornyok és őrszemek).

E – Kardforgatás

STONEHENGE: A második alaptámadás bónusz sebzése mostantól tornyokra is vonatkozik.

 

Gragas

Növeltük a W töltési idejét, illetve csökkentettük a sebzés arányát.

Gragas már jó ideje uralja a profi szinten űzött elvárt játékot, úgyhogy gyengítünk a tisztogatási sebességén.

W – Szürkebarát

TÖLTÉSI IDŐ: 5 másodperc ⇒ 6 másodperc

SEBZÉS ARÁNYA: A célpont maximális életerejének 8%-a ⇒ A célpont maximális életerejének 7%-a

 

Graves

Megnöveltük az alapsebzést. Néhány egyéb alapértéket is felkerekítettünk.

Az alapsebzés megnövelésével megbízhatóbb erőt adunk Gravesnek, hogy általánosságban véve erősebbnek érződjön a játék minden pontján. Emellett néhány egyéb alapértéket is felkerekítettünk, ha már belekezdtünk.

Alapértékek

SEBZÉS: 66 ⇒ 68

ÉLETERŐ: 551,1 ⇒ 555

MANA: 322,2 ⇒ 325

MANA-REGEN: 7,9 ⇒ 8

 

Heimerdinger

Növeltük a Q és az R torony varázserőarányát. Növeltük az E kábításának időtartamát.

Általánosan megerősítettük Heimerdingert, mivel a gyengébb hősök közé tartozik.

Q – H-28G fejlesztésű torony

ALAPTÁMADÁS ARÁNYA: 30% varázserő ⇒ 35% varázserő

E – CH-2 elektrovihar-gránát

KÁBÍTÁS IDŐTARTAMA: 1,25 másodperc ⇒ 1,5 másodperc

R – H28Q óriástorony

ALAPTÁMADÁS ARÁNYA: 30% varázserő ⇒ 35% varázserő

 

Karma

Csökkentettük a Q1 varázserőarányát.

Gyengítettünk Karma nem támogatóként okozott sebzésén, hogy ne legyen olyan erős, mint egy vakon választott, általánosan hatékony hős. A csapatoknak mostantól jelentős mennyiségű sebzés elvesztését kell fontolóra venniük, ha őt szeretnék választani.

Q – Belső láng

Q1 SEBZÉSI ARÁNYA: 60% varázserő ⇒ 40% varázserő

 

Mordekaiser

Növeltük a W pajzsának az okozott sebzésből nyert erejét. A nézők mostantól szellemként látják a Halál birodalmában lévő hősöket.

Enyhén megerősítettük Mordekaisert olyan módon, amelyet leginkább a profi játékban lehet érezni.

W – Elpusztíthatatlan

OKOZOTT SEBZÉSSEL SZEREZHETŐ PAJZS: Az okozott sebzés 30%-a ⇒ Az okozott sebzés 35%-a

R – A Halál birodalma

SZELLEMI PÁRBAJ: A nézők mostantól a szellemvilágban lévő hősöket szellemként látják.

 

Orianna

Növeltük az R sebzését.

Orianna jelenleg általánosan gyengének tűnik, így a jó kis képességkombinációk kedvéért megerősítjük a végső képességét.

R – Parancs: vonzáshullám

SEBZÉS: 150/225/300 (+0,7 varázserő) ⇒ 200/275/350 (+0,8 varázserő)

 

Ornn

Az ingyenes mesteri fejlesztések előbb válnak elérhetővé.

Ornn egyedi képességei korábban kezdenek megjelenni a játékban.

Passzív – Lángoló kohó

MESTERI FEJLESZTÉS: A mesteri fejlesztést Ornn a 13. ⇒ 12. szintet elérve hajthatja végre.

 

Pantheon

Csökkentettük az alap varázsellenállást. A W felerősített sebzése mostantól a szinttől függően növekszik.

Még több kiadás utáni finomhangolás az erőember kapcsán.

Alapértékek

VARÁZSELLENÁLLÁS: 32,1 ⇒ 28

W – Pajzsostrom

FELERŐSÍTETT SEBZÉS: A teljes sebzés 150%-át okozza három találattal. ⇒ A teljes sebzés 135–165%-át (az 1–18. szinten) okozza három találattal.

 

Rek’Sai

Megnöveltük az alappáncélt. A nem beásva elsütött Q mostantól használható tornyok ellen is.

Rek’Sai alaptámadásai mostantól a játékosok által várt módon működnek, és egyben szívósabbak is.

Alapértékek

PÁNCÉL: 33 ⇒ 36

Q – Királynői harag

A FAL SEM VÉD MEG: Rek’Sai nem beásva elsütött Q-ja mostantól használható tornyok ellen is.

 

Riven

Növeltük a Q töltési idejét. Csökkentettük az E töltési idejét.

Riven legutóbbi módosításaival nem a kívánt eredményt értük el, mivel azok a játékosok akik kevésbé ismerik, aránytalanul gyengébb teljesítményt nyújtanak vele. Újra nekifutunk, úgyhogy visszaállítottuk a 9.10-es frissítés előtti állapotára, és erősítünk kicsit az E-jén.

Q – Törött szárnyak

TÖLTÉSI IDŐ: 12 másodperc ⇒ 13 másodperc

E – Hősiesség

TÖLTÉSI IDŐ: 14/13/12/11/10 másodperc ⇒ 12/11/10/9/8 másodperc

 

Sejuani

Egységesítettük a passzív képesség sebzési arányát.

Sokoldalúságát figyelembe véve Sejuani sebzése nagyon magas, különösen a profi játékban. Meggyengítjük a párbajpotenciálját és a középjátékbeli sebzését.

Passzív – Észak dühe

JÉGTÖRŐ SEBZÉSI ARÁNYA A célpont maximális életerejének 10/15/20%-a (az 1., 7. és 14. szinten) ⇒ A célpont maximális életerejének 10%-a

 

Sion

Növeltük a W alap pajzserejét.

Sion szokatlanul gyenge a kiemelkedő tudású játékosok kezében. Erősítünk a páncélnövelő képességén, mivel ez nagyobb segítséget nyújt a magasabb szintű játékokban.

W – Lélekkohó

ALAP PAJZSERŐ: 30/55/80/105/130 ⇒ 50/75/100/125/150

 

Sylas

Csökkentettük az alappáncélt és a páncél növekedési értékét. Módosítottuk a passzív képesség sebzési arányát.

Sylas egyik főbb ereje az általános hatékony képességeiben és a nagyon megbízható passzív képességének magas területi sebzésében rejlik. Ez a kombináció olyan bombabiztos szituációkat eredményezett, amelyek hatására Sylas egy háromszerepes, mindenhol használható, rugalmas profi választás lett.

Szóval gyakorlatilag meggyengítettük, hogy ne legyen 100%-osan kötelezően kitiltott vagy választott hős a vb-n.

Alapértékek

PÁNCÉL: 32 ⇒ 28

PÁNCÉL NÖVEKEDÉSI ÉRTÉKE: 3 ⇒ 2,5

Passzív: Petricitrobbanás

SEBZÉSI ARÁNY 9–60 (az 1–18. szinten) (+1,0 teljes sebzés)(+0,2 varázserő), ennek 50%-a nem elsődleges célpontként jelölt minionoknál ⇒ (+1,1 teljes sebzés)(+0,2 varázserő) az elsődleges célpontnak, (+0,4 teljes sebzés)(+0,2 varázserő) mindenki másnak

 

Tahm Kench

Az E szürke életerős gyógyítása mostantól a szinttől függően növekszik.

Tahm Kench az egyik legjobb hős, ha szeretnéd megvédeni a csapattársaid az ellenfelek általi kiiktatástól, ezért sebezhetőbbnek kell lennie a zaklatással szemben.

E – Vastag bőr

SZÜRKE ÉLETERŐ GYÓGYÍTÁSA: A szürke életerő 75%-a minden szinten ⇒ A szürke életerő 30–100%-a (az 1–18. szinten)

 

Twisted Fate

Növeltük az E támadási sebességét, növeltük az alapsebzést.

Twisted Fate kap egy kis erősítést, hogy jobban jöjjön ki az olyan párharcokból, amelyek neki kedveznek, de közben megmarad a távolsági hősökkel szembeni sérülékenysége is.

E – Betárazott pakli

TÁMADÁSI SEBESSÉG: 10/15/20/25/30% ⇒ 20/25/30/35/40%

ALAPSEBZÉS: 55/80/105/130/155 ⇒ 65/90/115/140/165

 

Vayne

Növeltük az R alapsebzését.

Vayne még mindig gyenge egy kicsit a legutóbbi erősítések után, így több erőt adunk neki a végjátékra.

R – Végső óra

BÓNUSZ SEBZÉS: 20/30/40 ⇒ 25/40/55

 

Veigar

Csökkentettük az E töltési idejét a későbbi szinteken.

Veigar erősödésének természete ellenére a csapatharcokban való közreműködései nehezen tudják tartani a végjátékban szükséges iramot, így megerősítjük azt a képességét, amely leginkább segít neki az ilyen helyzetekben.

E – Eseményhorizont

TÖLTÉSI IDŐ: 18/17/16/15/14 másodperc ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 másodperc

 

Xin Zhao

Növeltük a passzív képesség alapgyógyítását. Növeltük a Q alapsebzését a későbbi szinteken.

Xinre ráférne némi erősítés, miután a Sutyerák módosításai lecsökkentették a korai játékra vonatkozó erejét, ezért most besegítünk neki.

Passzív – Elszántság

ALAPGYÓGYÍTÁS: 8–59 (az 1–18. szinten) ⇒ 10–78 (az 1–18. szinten)

Q – Hármas támadás

ALAPSEBZÉS: 20/25/30/35/40 ⇒ 20/28/36/44/52

 

Yuumi

A Q lassítása mostantól egységes, továbbá csökkentettük az időtartamát és mostantól nem fokozatosan csökken.

Yuumi egy szőrös kis szörnyeteg volt a profi játékban, ezért most meggyengítjük a képességeinek azt az elemét, amely a leginkább hat a profikra.

Q – Kóborló lövedék

LASSÍTÁS: 20/32/44/56/68/80% ⇒ 20% minden szinten

LASSÍTÁS IDŐTARTAMA: 1,5 másodperc ⇒ 1 másodperc

MACSKASZUNDIA: lassítás mostantól nem csökken az időtartammal.

 

Zac

A pacák több életerőt töltenek vissza.

Most, hogy a pacái felértékelődtek, Zac jobban megerősödhet a végjátékra, és képességeinek eme egyedi eleme több elégedettséget nyújthat.

R – Pattanjunk!

ÚJZÖLD VARÁZSITAL: A pacák a maximális életerő további 1/2/3%-át töltik vissza.

 

×