Konkrét adatok is igazolják, amit a hosszú sorokból eddig csak sejteni lehetett: hatalmas az érdeklődés a World of Warcraft Classic iránt.

A gaming és esport piackutatással foglalkozó Superdata tett közzé egy jelentést, melyben részletesen beszámolt a különböző játékok bevételi eredményeiről. Míg júliusban a World of Warcraft még csak a hetedik volt a PC bevételi listán, augusztusra már a harmadik pozícióra kúszott – számolt be róla a BattleChat.

wow classic

Kép forrása: battlechat.co

A részletes adatokból az is kiderül, hogy a World of Warcraft előfizetéshez köthető bevételek egészen pontosan 223%-kal, azaz több mint háromszorosára nőttek.

A számokat kiegészítendő érdemes azért két dolgot is megjegyezni: az egyik, hogy a Blizzard nem tesz közvetlenül elérhetővé adatokat az aktív előfizetések számáról, erről legfeljebb találgatni lehet. A másik, hogy a Battle for Azeroth kiegészítő még így is jobban teljesített, mint a Classic szerverek.

A Blizzard a World of Warcraft kapcsán a legtöbb bevételt a mikrotranzakciókból szerzi, azaz például valós pénzért megvásárolható mountokból, faj- illetve kasztváltásokból, ezek pedig egyelőre csak a retail, vagyis a Battle for Azeroth verzióban elérhetőek. Ennek ellenére az elindulás utáni rengeteg gyorsintézkedés (új szerverek hozzáadása, az egyes szerverek kapacitásának növelése) egyértelműen utal arra, hogy még a fejlesztőket is meglepte az érdeklődés a Classic szerverek iránt.

Lassan eltelik egy hónap az augusztus 27-ei indulás után, úgyhogy azok, akik akkor 30 napos előfizetést vásároltak induláskor, azok mostanában döntik el, hogy maradnak-e még, vagy csak benéztek az indulásra.

És ti erősítettétek a rajongótábort, vagy be sem néztetek? Ha igen, maradtok még?

×