Az EA nagy bevételt hoz a játékosokból, de ennek ellenére fogalma sincs, hogyan kezelje rajongói táborát. Nevetséges kommentjükből született a rekord.

2017-ben hatalmas elégedetlenség fogadta az EA bejelentését, ami szerint a Star Wars Battlefront 2-be lootbox rendszert vezetnek be. A megjelenést bojkottálni próbálták a játékosok, így az EA is megszólalt a témában, hogy lehűtse a kedélyeket, azonban ennek pontosan az ellenkezőjét érték el.

Az alábbi „EACommunityTeam” által írt bejegyzés a Reddit fórumán jelent meg:

„ A célunk az volt, hogy a játékos büszkeséget és teljesítményt érezzenek a különféle hősök megszerzésekor.

A költségeket és a mérföldkő jutalmakat az Open Beta alapján állítottuk be. Folyamatosan szemmel tartjuk a játékos credit szerzési esélyét és ehhez képest fogjuk finomítani a rendszert, hogy a játékosok olyan kihívásokkal szembesüljenek, amelyek nehezek de jutalmazók és a normál játék alatt véghez vihetőek.

Nagyra értékeljük az őszinte visszajelzéseket és a közönség szenvedélyét, amit megnyilvánítottatok a Reddit, a mi saját fórumainkon és más média területeken.

Csapatunk továbbra is változásokat eszközöl a játékon, figyelemmel kísérve a rajongók visszajelzéseit és erről folyamatos tájékoztatást fogunk adni.”

kép forrása: forbes.com

A „büszkeség és teljesítmény élménye” a lootbox kinyitásakor szinte oximoron, így a Reddit tábora egyöntetűen felháborodott és ennek az érzelmüknek leszavazásban adtak jelet . A rekord így született, a Reddit fórumán sosem született ennyi negatív szavazat, az EA bejegyzése ugyanis 683 000 ezer embert motivált a klikkelésre.

Az EA egy nagyon gyenge eladási mutatókat produkált, de később engedtek a nyomásnak és hozzáférhetőbbé tették a hősöket, így a cím pár hónap alatt pozitívabb kritikákat kapott. A kormányszervek elkezdték azóta kivizsgálni a lootbox rendszer gyerekre gyakorolt hatását és több országban be is tiltották ezt a szerencsejátékra ösztönző módszert.

Ti költöttük lootbox-okra?

×