A marketingnek egyre nagyobb a befolyása a játékok alapvető elemeire.

A Sony Interactive Entertainment-nek nem tetszettek a God of War eredeti nevei.  A készítés során a játékot „Dark Odyssey”-néven fejlesztették, és a készítői csapat ezzel nagyon elégedett volt. Azonban a marketing csapattal való találkozás után új nevet kellett keresni a játéknak magának és főhősének is.

A marketingesek szerint ugyanis a „Dark Odyssey” azaz „Sötét Odüsszeia” név nem túl érthető és konkrét a főhősnek adott név a „Dominus” pedig érdekes témákhoz kapcsolható. Ezért a fejlesztői csapat tagjai saját ötletekkel álltak elő, majd újonnan azokból válogattak. A csapat vezetője Stig Asmussen, is benyújtott pár ötletet és ezzel le is tudta a dolgot.

kép forrása: press-start.com.au

Később vette észre, hogy a belső szavazást a „Stig” név vezeti, ami a saját neve. Ezt nem szándékozott beadni, csupán a listája tetejére írta, hogy tudják ki adta be az ötleteket. A fejlesztő lenyilatkozta, hogy neki nagyon tetszett volna, ha a főhőst róla nevezik el, de végül az autentikusabb Kratos nevet választották.

A játék pedig a God of War címet kapta, ami csekély spoiler is.

×