A Breaking Bad sztárjai saját italmárkával rukkoltak elő
Dos hombres una misión.
Dos hombres una misión.
A Breaking Bad két főszereplője, Bryan Cranston és Aaron Paul, már régóta megsejtették a rajongókkal, hogy ismét közös projekten dolgoznak. A közönség persze azt feltételezte, hogy a sorozathoz jöhet kiegészítő rész, új évad vagy spin-off, de mint tegnap kiderült teljesen más célt tűztek ki maguk elé.
A két színész 2016-ban vacsorázgatott New York-ban és pár koktél mellett a jövőjükről tanakodtak. A közös projekt új ötlete Aaron fejéből pattant ki, amikor az italára nézett. Egy valós, mexikói mezcal márka létrehozása, amely autentikus ízével meghódíthatja rajongóikat is.
Egy igazán jó mezcal márka létrehozása viszont nagyobb feladat volt, mint várták. A páros hosszú ideig keresett Mexikóban olyan kézzel készített mezcált, amely igazán tökéletes. A választ egy kis poros faluban találták meg Oaxaca-ban.
Az italt közös küldetésükről nevezték el, Dos Hombres-nak, azaz „két férfi”-nak. Egy üveg 60 dollárba kerül.