Még VPN sem kell: így jutnak könnyebb lobby-hoz a Warzone játékosok
A Warzone tartalomgyártói előszeretettel szeretik magukat jobb színben feltüntetni, mint a valóság. Most már az sem kérdéses, hogy milyen módszerrel.
A Warzone tartalomgyártói előszeretettel szeretik magukat jobb színben feltüntetni, mint a valóság. Most már az sem kérdéses, hogy milyen módszerrel.
A Warzone tartalomgyártói előszeretettel szeretik magukat jobb színben feltüntetni, mint a valóság. Most már az sem kérdéses, hogy milyen módszerrel.
2024.04.23. – A Warzone és Modern Warfare III meccsek összetétele mögött bizony komoly algoritmus áll. Rengeteg faktort számításba kell vennie ennek a rendszernek, hogy garantáltan jó mérkőzések születhessenek. Ide sorolhatjuk a játékosok pingjét, a játékba pakolt órát, a statisztikákat, de még azt is, hogy éppen hányan játszanak egy adott régióban. Ennek függvényében hatalmas ingadozás lehet az egyes Warzone meccsek között. Az nemrégiben már kiderülhetett, hogy a Call of Duty fejlesztői a pinget priorizálják, nem véletlen, hogy ezt korábban sokan ki is használták sokan.
VPN segítségével olyan lobby-kat kaptak az egyes játékosok, melyen gyakorlatilag játszi könnyedséggel eljuthattak a győzelemig. Sokkal gyengébb Warzone ellenfelekkel találkozhattak más régiókban, mint a sajátjukban. Ezt valamennyire nerfelték az elmúlt időszakban, de továbbra is sokan úgy gondolták, hogy bizony egyes tartalomgyártók valamilyen módon törekednek arra, hogy gyenge játékosokat kapni a meccseikben. Ez nyílt titok volt közösségen belül, ám ezúttal egy több százezer követővel rendelkező Warzone fiók is megerősítette Twitteren.
Some content creators have been getting called out for using a method called “2 Boxing” to get into lobbies that are filled with low skill players so that they can farm kills for content.
For those who don’t know what this is, it’s when someone has an alternate account that is…
— ModernWarzone (@ModernWarzone) April 22, 2024
ModernWarzone elárulta, hogy 2 Boxing néven illetik ezt a módszert. A módszer lényege nem más, minthogy a fő fiók mellé egy vagy több friss és/vagy gyenge Warzone fiókot pakolnak a lobby-ba. A Warzone algoritmusa ezt igyekszik kompenzálni, melynek köszönhetően a fő fiók skilljéhez képest jóval gyengébb játékosokat pakol az adott meccsbe. Ezt követően pedig már készülhetnek is a végtelen ölést tartalmazó videók. A módszer nem új, más játékokban, például Fortnite-ban is előszeretettel alkalmazzák, ám ez idáig egyik nagyobb tartalomgyártó vagy weboldal sem beszélt erről. A jelenlegi Warzone kliens SBMM rendszere azonban ismét utat nyitott az ilyen meccseknek, melyet sokan már nem nézhettek tétlenül.
7 brutális bosszúfilm, amit muszáj látnod, ha eddig kimaradt az életedből