Tolnád? - Így nézne ki egy Unreal 5-ös God of War Remake
A God of War minden idők egyik legjobb és legismertebb akciójáték-sorozata. A Santa Monica 2005-ben indította útjára Kratost, aki még mindig isteneket aprít, ha lehetősége adódik rá.
A God of War minden idők egyik legjobb és legismertebb akciójáték-sorozata. A Santa Monica 2005-ben indította útjára Kratost, aki még mindig isteneket aprít, ha lehetősége adódik rá.
A God of War minden idők egyik legjobb és legismertebb akciójáték-sorozata. A Santa Monica 2005-ben indította útjára Kratost, aki még mindig isteneket aprít, ha lehetősége adódik rá.
2024.01.15. – Még 2020-ban rántotta le a leplet az Epic az Unreal Engine ötödik verziójának érkezéséről. Már akkor lehetett érezni, hogy komoly dolgokra lesz képes az új motor, ám a megjelenésig még sokat kellett várni. Egészen pontosan 2022 áprilisáig. Amire viszont kevesen számítottak, hogy teljesen ingyenes lett az Unreal Engine 5, így ha bárkinek bírja otthon a vasa, azonnal fejest is ugorhat a fejlesztgetésbe. Egy videojátékot felrántani nulláról őrületesen sok munka, viszont a kitartó, kreatív emberek munkája mindig kifizetődik. A programot azoknak is tudom ajánlani, akik még soha sem foglalkoztak ilyesmivel, hiszen temérdek tanulási lehetőség bújik meg az UE5-ben. Az első munkák biztosan tragikusak lesznek, de idővel bárki rá tud érezni az ízére, hiszen minden csak a kitartáson múlik.
Ha valaki eleget gyakorol és nyitott az új dolgok megismerésére, akár régi nagy kedvenceit is új köntösbe bújtathatja. Valószínűleg így állt egyik legutóbbi projektjéhez a TeaserPlay Youtube csatorna is. Január 13-án töltöttek fel egy videót, amiben a régi idők God of Warja köszönt vissza, csak éppen Unreal Engine 5-ös motorral a háttérben. A fények, a modellek részletességei, mind az új motort idézik, s meg kell hagyni, jól áll a játéknak. Nem is olyan rég pont arról lehetett hallani pletykákat, hogy a Santa Monica a háttérben már készíti is a régi trilógia felturbózott verzióját. Hivatalos bejelentés még azóta sem érkezett, ám ez a rövid techdemo elég volt ahhoz, hogy tudjuk, szükségünk van egy God of War trilógia remake-re, vagy remasterre!
A videóban olyan technológiát használtak a készítők, mint a Ray Tracing, a Lumen, a Path Tracer, na meg a Nanite. Ezek mind kiemelkedő lehetőségei a szóban forgó Unreal Engine 5-ös motornak. A kommentek között sokan támadják Kratos modelljét. Nos, azok az emberek, akik ilyesmire fókuszálnak, lényegében nem látják a fától az erdőt. Lehetséges, hogy „túl hosszú” a karja a harcosnak, viszont ha megnézzük, milyen környezetet varázsoltak köré, felcsillan az UE5 adta lehetőségek mélysége. Némi utómunkával pedig Kratost is helyre lehet pofozni pillanatok alatt. Lenyűgöző munka, a fények fantasztikusak, tényleg jó lenne látni egy új köntösben a régi kedvenceket!
Ezzel a 35 remek játékkal teljesen INGYEN játszhatsz a Steamen