A God of War minden idők egyik legjobb és legismertebb akciójáték-sorozata. A Santa Monica 2005-ben indította útjára Kratost, aki még mindig isteneket aprít, ha lehetősége adódik rá.

2024.01.15. – Még 2020-ban rántotta le a leplet az Epic az Unreal Engine ötödik verziójának érkezéséről. Már akkor lehetett érezni, hogy komoly dolgokra lesz képes az új motor, ám a megjelenésig még sokat kellett várni. Egészen pontosan 2022 áprilisáig. Amire viszont kevesen számítottak, hogy teljesen ingyenes lett az Unreal Engine 5, így ha bárkinek bírja otthon a vasa, azonnal fejest is ugorhat a fejlesztgetésbe. Egy videojátékot felrántani nulláról őrületesen sok munka, viszont a kitartó, kreatív emberek munkája mindig kifizetődik. A programot azoknak is tudom ajánlani, akik még soha sem foglalkoztak ilyesmivel, hiszen temérdek tanulási lehetőség bújik meg az UE5-ben. Az első munkák biztosan tragikusak lesznek, de idővel bárki rá tud érezni az ízére, hiszen minden csak a kitartáson múlik.

Az Olümposz sincs biztonságban

unreal

Ha valaki eleget gyakorol és nyitott az új dolgok megismerésére, akár régi nagy kedvenceit is új köntösbe bújtathatja. Valószínűleg így állt egyik legutóbbi projektjéhez a TeaserPlay Youtube csatorna is. Január 13-án töltöttek fel egy videót, amiben a régi idők God of Warja köszönt vissza, csak éppen Unreal Engine 5-ös motorral a háttérben. A fények, a modellek részletességei, mind az új motort idézik, s meg kell hagyni, jól áll a játéknak. Nem is olyan rég pont arról lehetett hallani pletykákat, hogy a Santa Monica a háttérben már készíti is a régi trilógia felturbózott verzióját. Hivatalos bejelentés még azóta sem érkezett, ám ez a rövid techdemo elég volt ahhoz, hogy tudjuk, szükségünk van egy God of War trilógia remake-re, vagy remasterre!

A videóban olyan technológiát használtak a készítők, mint a Ray Tracing, a Lumen, a Path Tracer, na meg a Nanite. Ezek mind kiemelkedő lehetőségei a szóban forgó Unreal Engine 5-ös motornak. A kommentek között sokan támadják Kratos modelljét. Nos, azok az emberek, akik ilyesmire fókuszálnak, lényegében nem látják a fától az erdőt. Lehetséges, hogy „túl hosszú” a karja a harcosnak, viszont ha megnézzük, milyen környezetet varázsoltak köré, felcsillan az UE5 adta lehetőségek mélysége. Némi utómunkával pedig Kratost is helyre lehet pofozni pillanatok alatt. Lenyűgöző munka, a fények fantasztikusak, tényleg jó lenne látni egy új köntösben a régi kedvenceket!

Ezt olvastad már?

Ezzel a 35 remek játékkal teljesen INGYEN játszhatsz a Steamen

×