Ilyen csodálatos is lehetett volna a GTA 3 remake az Unreal Engine 5-ben
Bárcsak minden remake olyan lenne, mint amilyen koncepciókat mutat a TeaserPlay csapata, akik ezúttal a GTA 3-at képzelték el az Unreal Engine 5-ben.
Bárcsak minden remake olyan lenne, mint amilyen koncepciókat mutat a TeaserPlay csapata, akik ezúttal a GTA 3-at képzelték el az Unreal Engine 5-ben.
Bárcsak minden remake olyan lenne, mint amilyen koncepciókat mutat a TeaserPlay csapata, akik ezúttal a GTA 3-at képzelték el az Unreal Engine 5-ben.
2022. 06. 26. – Az Unreal Engine 5 egy ideje már elérhető a nagyobb kreatív közönség számára, így nem csoda, hogy tobzódunk a szemkápráztató, áll leejtős alkotásokban. Az újabb és újabb látványos ötletek mellett azonban nem egyszer mutatják meg nekünk azt is, hogy miként nézhetne ki egy-egy kult-klasszikus játéklegenda, ha a modern újraalkotása a jelen generációs motorral készülne.
Ennek az iránynak az egyik legkreatívabb képviselője a TeaserPlay Studio tehetséges csapata, akik különböző 3D artistok korábbi munkáit – modelljeit, assetjeit – felhasználva készítik el a régi nagy kedvencek Unreal Engine 5-ös koncepcióját. Elkészítették például a Silent Hill első részeének, a Far Cry 3-nak, a Red Dead Redemption 1-nek, de a GTA San Andreas és a Vice City párosnak az UE5-ös remake-jének koncepciós előzetesét, de a fiúk-lányok itt nyilván nem álltak meg.
A Rockstar remekműveinél maradva a lelkes előzetesgyártó banda ezúttal egy másik klasszikust, az első 3D-s Grand Theft Autót, a 2001-es harmadik etapot képzelte el az Epic játékmotorjában. A koncepciós előzeteshez – ahogyan korábban, úgy most is – más művészek 3D-s munkáit is felhasználták, az előzetest azonban ők készítették az Unreal Engine-ben.
A végeredmény pedig egészen fantasztikus, és ugyan néhol kilóg az a bizonyos lóláb, remekül visszaadja a GTA 3 fullasztó és koszos városi hangulatát. Talán még jobban is, mint a Rockstar által jóváhagyott és kiadott definitívnek csúfolt kiadás, ami nemhogy hozzáadott volna, de inkább elvett a kultikus alapműből. Nem úgy, mint a TeaserPlay elképzelése, amivel ha tegnap tudnánk játszani, már az is késő volna.
Így változtak kedvenc játékhőseink 1980-tól napjainkig KÉPEKBEN