Egy hete rántotta le a leplet az EA Sports az FC24 Ultimate Team újításairól.

Egy hete rántotta le a leplet az EA Sports az FC24 Ultimate Team újításairól.

Maga a módozat magja megmarad a réginek, csomagokból lapokat szerezhetünk, amiket felhasználva klubot és kezdő keretet építhetünk. Ezekkel a csapatokkal pedig egymásnak eshetünk online barátainkkal, vagy bárkivel, aki a szervereken akar velünk egyetemben érvényesülni.

Persze mindig kell valami újdonság, ez az, ami mozgásban tartja a játékot, na meg értékesíti a szoftvert a pénztáraknál. Az FC24 esetében az egyik legnagyobb újítás, hogy innentől kezdve női focistákat is nyithatunk majd a csomagokból, sőt mi több egyszerre játszathatjuk is őket a férfiakkal az Ultimate Team keretünkben. Ami eddig nem volt tiszta, hogy hogyan fognak linkelni a férfiakkal, a nemzetiségek mellett a klubok egyezése is számítani fog. Így tehát, ha a csapatunkban lesz Sam Kerr és Reece James is, mindkettő kap egy-egy összhangpontot a Chelsea miatt. Nem fog számítani, hogy az női Chelsea, vagy férfi Chelsea, ahol az adott illető játszik. A liga ellenben számítani fog, ott a Premier League nem lesz érvényes mindkét játékosra.

Ám azoknak, akik évek óta pörgetik a játékot nem ezek fognak igazán számítani. Sokkal fontosabb, hogy az Objective menüpontba érkezik egy Claim All lehetőség, ami végre megengedi nekünk, hogy egyetlen kattintással bezsebeljük a jutalmainkat, amiket játék közben feloldunk a különböző feladatok teljesítésével. Eddig képesek voltunk meccsenként 15-20 ilyet teljesíteni időnként és bizony egyesével kellett elfogadnunk őket. Ennek az időszaknak vége, végre a fontosabb dolgokra fordíthatjuk az időt.

És ha már Ultimate Team, természetesen visszatérnek a promók is a játékba, elvégre ezek tartják mozgásban az egész játékmódot. Korábban már kiderült, hogy például a Ones to Watch milyen dizájnnal fog befutni az új programba, ám most egy újabb eseményt sikerült lebuktatniuk a leakereknek.

 

Ezúttal nem az Adidas, hanem a Nike fog szponzorálni egy eseményt, amihez igazán menő lapot gyártottak a fejlesztők. A promó fő színei a zöld és a fekete lesznek, valamint helyet kap a lapokon az ikonikus Nike pipa is, ami az új dinamikus képekhez hasonlóan túl fog nyúlni a kártyák szélein.

A közösséget elvarázsolta az új irány, bár megmondom őszintén számomra eléggé olcsónak hat ez a nike-pipás dolog. Ízlések és pofonok, ahogy szokták mondani…

Ezt olvastad már?

Videojátékból derült ki, mit csinálna az emberiség, ha véget érne a világ

×