Tessék: Ennyire járt jól a Netflix a jelszómegosztás betiltásával
A népszerű streaming szolgáltatás nem járt olyan rosszul, miután megakadályozta a jelszavak megosztását.
A népszerű streaming szolgáltatás nem járt olyan rosszul, miután megakadályozta a jelszavak megosztását.
A népszerű streaming szolgáltatás nem járt olyan rosszul, miután megakadályozta a jelszavak megosztását.
2023.07.20. – Amikor a Netflix bejelentette, hogy szorítja a jelszómegosztást, sokan azt gondoltuk, hogy ennek mindenképpen negatív hatása lesz. A döntés nem csak ellentétes volt más streaming szolgáltatók megoldásaival, de szükségtelenül mohónak is tűnt.
Úgy tűnik azonban, hogy a Netflix jelszómegosztás visszaszorítása kifizetődött. Egy nemrégi nyereséggel kapcsolatos beszámolójában a Netflix elárulta, hogy idén a második negyedévben
5,9 millió új előfizetőt szereztek, és igen kevesen mondták vissza az előfizetést a jelszómegosztás-korlátozása miatt.
„A visszamondás alacsony volt, és bár még a monetizáció korai szakaszában vagyunk, látjuk hogy sokan vesznek maguknak előfizetést, és a vendég-háztartások előfizetése is terjed” – írta a Netflix a befektetőknek.
A Netflix jelszómegosztási akciója tehát bevált, közel hatmillió új előfizetőt szereztek, miközben más streamingszolgáltatók továbbra is lehetővé teszik a fiókok megosztását. A Netflix több mint 100 országban szorította a jelszómegosztást. A Netflix közben elindította a Netflix Basic with Ads csomagot is, ami óránként négy-öt perc reklámot tartogat a nézőknek, cserébe olcsóbb. Ezt nálunk Magyarországon még nem vezették be.
Miért fáj olyan iszonyatosan kegyetlenül, ha LEGO-kockára lépsz?