Hosszú és csilivili játékmeneten csodálkozhatunk rá az Immortals of Aveumra, vagyis a játékra, ami a korunk Crysis-ja szeretne lenni.

Piszok nehéz megmondani, hogy jó játék lesz-e az Immortals of Aveum, az viszont biztos, hogy irdatlanul látványos lesz. Legalábbis van benne minden, mint a búcsúban: villódzás, becsillanás-kicsillanás, pukkanás és robbanás, LSD-trippel felérő színorgia, részecske-effekt itt is, ott is, na meg nyilván ray tracing. Szóval jól fog kinézni.

A csiricsáré látványvilágnak viszont kőkemény ára is van. Mivel az Aveum fejlesztői – elmondásuk szerint – semmilyen téren nem hajlandóak kompromisszumot kötni, és a modern technológia, úgy az Unreal Engine 5.1 minden képességét szeretnék, és ki is fogják használni, ezért a PC-s gépigény… nos, elég vadul fest. Én legalábbis teljesen biztos vagyok benne, hogy a legtöbbeknél még csak el sem fog indulni a játék, sírtam-nevettem is rajta kínomban rendesen, mikor megláttam a hivatalos követelményeket.

Persze az egy másik kérdés, hogy mindennek fényében az eddigi legbrutálisabb PC-t megkövetelő Aveum miként fog elfutni a 3. éves konzolokon, a PS5-ön és Xbox Series X-en, bár sokkal hevesebben vakarom a fejem, ha a gyengébb Series S-re gondolok. Mert hogy elvileg azon is játszható lesz ám, pedig az papíron gyengébb, mint a PC-s rendszerigény minimuma.

Szóval így, vagy úgy, de mindenképp érdemes lesz odafigyelni az Immortals of Aveum július 20-i megjelenésére, amikor élesben is láthatjuk, hogyan muzsikál a mozifilmszerű varázslós akciójáték. Addig viszont egy Summer Game Festen rögzített 40 perces játékmenetben kukkanthatjuk meg a csilivili grafika mellett a főbb játékmechanikákat, illetve még a történetet bizonyos szeletét is megismerhetjük.

Ezt is érdemes elolvasnod:

Megaszongyuk: Ezért nem biztos, hogy olyan nagyszerű lesz a Star Wars: Outlaws

 

×