Mivel nálunk nem igazán lehet kapni a különböző nagyvilágban már ismert gamer üdítőket, néha le is maradunk róluk. Pedig többek között a Coca-Cola is kiad néhány érdekességet a gamereknek. Tavaly például a Fortnite-tal együttműködésben jelent meg a PIXEL-ízű kóla, amit már el is felejtettünk.
Most pedig jön a League of Legends, ugyanis a Coca-Cola bejelentette, hogy a Riot Games-szel együttműködve a gamerek végre megtapasztalhatják, milyen ízűek az tapasztalati pontok, vagyis az XP. Miután mindenki tudja, hogy milyen érzés XP-t gyűjteni, most azt is megtudhatjuk, milyen ízük van.
A Coca-Cola Ultimate Zero Sugar a League of Legends márkajelzést is megkapta.
Bármennyire is szeretnénk kipróbálni, az ital nagyon limitált és csak július 18-ig kapható. Nagyon valószínűnek tartjuk, hogy csakis az Egyesült Államokban lesz elérhető, szóval ahogy a PIXEL ízt, így az XP ízt sem kóstolhatjuk meg. A Coca-Cola Ultimate Zero Sugar egyébként tematikus kihívásokat és jutalmakat is ígér a játékosoknak, szóval igen jól kidolgozták az együttműködést.
2024.02.13. - Bár egyelőre ez még csak pletyka, de úgy tűnik, hogy nem az Apple…
Gábor János 2024.02.13. - Nyereményjátékot indított a Focus Entertainment, amivel legújabb kiadványát, a Banishers: Ghosts…
2024.02.13. - Kijelenthető, hogy sokkal jobb világot élünk mostanában, mint 1-2 évvel ezelőtt a COVID…
Gábor János 2024.02.13. - Minden jel szerint elébe megy a további találgatásoknak az Xbox, és…
Bódi Dániel 2024.02.12. - Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mekkora játékipari reformot hozhat az NVIDIA…
2024.02.12. - Ahogy azt már korábban megszokhattuk, a nagy Warzone frissítések nagy meta átalakításokkal is…