A Coca-Cola a League of Legends fejlesztőjével együttműködve egy új italt dobott piacra, aminek az íze olyan, mint a LoL tapasztalati pontjai.

Mivel nálunk nem igazán lehet kapni a különböző nagyvilágban már ismert gamer üdítőket, néha le is maradunk róluk. Pedig többek között a Coca-Cola is kiad néhány érdekességet a gamereknek. Tavaly például a Fortnite-tal együttműködésben jelent meg a PIXEL-ízű kóla, amit már el is felejtettünk.

Most pedig jön a League of Legends, ugyanis a Coca-Cola bejelentette, hogy a Riot Games-szel együttműködve a gamerek végre megtapasztalhatják, milyen ízűek az tapasztalati pontok, vagyis az XP. Miután mindenki tudja, hogy milyen érzés XP-t gyűjteni, most azt is megtudhatjuk, milyen ízük van.

A Coca-Cola Ultimate Zero Sugar a League of Legends márkajelzést is megkapta.

 

Bármennyire is szeretnénk kipróbálni, az ital nagyon limitált és csak július 18-ig kapható. Nagyon valószínűnek tartjuk, hogy csakis az Egyesült Államokban lesz elérhető, szóval ahogy a PIXEL ízt, így az XP ízt sem kóstolhatjuk meg. A Coca-Cola Ultimate Zero Sugar egyébként tematikus kihívásokat és jutalmakat is ígér a játékosoknak, szóval igen jól kidolgozták az együttműködést.

Ez is érdekes:

Megan Fox és a pokol is elszabadul – itt a Feláldozhatók 4. előzetese

 

×