A 13.10-es LoL frissítés után már semmi sem lesz a régi
A League of Legends első verziója még 2009-ben látott napvilágot.
A League of Legends első verziója még 2009-ben látott napvilágot.
A League of Legends első verziója még 2009-ben látott napvilágot.
A League of Legends első verziója még 2009-ben látott napvilágot. Azóta azért sok minden történt már, de aki több mint 10 éve a játék rabja, az jól tudja, hogy nem mindig volt olyan pörgős a játékmenet, mint mostanában. Voltak olyan profi meccsek, amik akár másfél óráig is elhúzódhattak, de talán a legkeményebb időszak az volt, amikor a meccsek átlagideje volt egy óra. Ettől a helyzettől nem csoda, hogy eltáncolt a Riot Games és az elmúlt években inkább pörgős és eseménydús játékot próbál csinálni a híres MOBA játékból.
Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a legújabb PBE frissítés, ami több kulcselemen is szignifikánsan változtatott.
We'd like to ship medium+ sized system changes (like Durability Update) more than once a year and will be monitoring how players feel about this rate of change. Similar to the Durability Update, we wanted to solve several player painpoints and to add some exciting content. pic.twitter.com/hpmNn4Resj
— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) May 9, 2023
Könnyen lehet, hogy a 13.10-es frissítés alapjaiban fogja megváltoztatni a játékot, ráadásul úgy, hogy már vissza se fogunk tudni tekinteni a mostani állapotára.
Például az új PBE ciklusban egy százalékkal gyorsabban tölthetjük vissza a manánkat a bázisban, immáron tickenként a maximum manánk 2,1%-a helyett 3,1% csordogál vissza.
Ám ami még ennél is jobban fel fogja pörgetni a játékot, az a Homeguard és az Unleashed Teleport változtatások. Előbbi például 20 perc helyett már 14 percnél be fog kapcsolni, míg utóbbit 14 perc helyett már a 10. perctől használhatjuk majd.
Aki tudja, hogy hogyan működik a makró, azt tudhatja, hogy ez szignifikáns módosítás a játék egészére nézve, sok mindent megváltoztathat a jövőben. Épp ezért, meg vagyok lepve, hogy ilyen formában tervezik az éles szerverekre hozni a módosításcsomagot, pláne ilyen gyorsan, már a nyár elején.
Ami pedig még ezeknél is durvább, hogy emellett a Trinketek rendszerét, a Turretek szívósságát, a minionok gyorsaságát és a Blast Cone növények újratermelését is átdolgozták a fejlesztők, az Assassin Mythicek, ADC tárgyak és Support tárgyak rendszerével karöltve.
Lényegében azt is mondhatjuk, hogy hamarosan megérkezik a League of Legends 1.5, annyi minden alakul majd át egyetlen frissítéssel. Az viszont szinte biztos, hogy sok mindent újra kell majd tanulni.