Bődületes nagy hülyeségeket lehet leművelni a Sons of the Forest csalásaival.

Korai hozzáférésű programként a Sons of the Forest még közel sem egy tökéletes program. Azt viszont senki sem vitathatja, hogy ne lenne végtelenül szórakoztató, amiben ne lehetne játékórák tucatjait elkótyavetyélni. Ha viszont a maximumra pörgetnénk a fun faktort, akkor fokozottan ajánlott többszöri nekifutásra már csalásokkal játszani, melyekkel olyan helyzeteket és dolgokat lehet generálni, melyek normál esetben sosem történnének meg.

Az egyik cheattel például végtelen számú Kelvint klónozhatunk magunknak, akiből jól tudjuk, hogy néha még egy is sok. A sokszorosított Kelvinek pedig igen komikusan tudnak kinézni a képernyőn, főleg. mikor próbálnak egymást túllicitálva becsicskulni, vagy amikor egy másik csalást aktiválva egyszerre növeljük a fejméretüket. De ha Virginia jobban tetszik, akkor belőle is klónsereget gyárthatunk.

Bár a sziget hatalmas, olykor-olykor azért bele lehet futni rosszarcú őslakosokkal, így aki jobb szeretné teljesen egyedül élvezni az erdőséget, akkor Thanos után szabadon kicsettinthetünk mindenkit a létezésből. De ezeken túl is bőven akad még érdekes cheat, mellyel megfűszerezhetjük kicsit a Sons of the Forest adta örömöket.

Ehhez pedig nem kell mást tenni, mint telepíteni a Thunderstore Mod Managert, majd a segítségével a BepInExPack IL2CPP-et és a a Sons of the Forest DebugConsole modot. Ezután csak el kell indítani a Sons of the Forestet a Thunderstore felületének jobb felső sarkában található „Modded” opciót választva, majd a játékban az F1 billentyűt lenyomva elővarázsolni a hibakereső konzolt. Ide lehet majd bepötyögni a csalásokat, melyeket a CallMeSlinky nevű fantasztikus modder lelt meg – a PCGamer pedig egy csomagba gyűjtött.

Így ni:

Általános csalások

godmode on/off Aktiválja vagy kikapcsolja az isten, halhatatlan módot.
survival on/off A túlélő módot lehet vele ki-be kapcsolni
addallitems Az összes tárgyat azonnal megkapod
goto [x y z] Teleportálás az xyz-koordinátákra
showhud on/off A HUD-ot állítgathatod vele
settimeofday [1-24] Napszakot válthatsz
forcerain heavy Esős időt varázsolhatsz
forcerain sunny Napos időt varázsolhatsz
save Menedék nélküli mentés

NPC/ellenségre vonatkozó csalások

addcharacter robby 1 Klónozod Kelvint
addvirginia Klónozod Virginiát
aighostplayer on/off Az ellenfelek rád se bagóznak
aipause Az összes AI karakter lefagy
aidisable Az összes AI karakter eltűnik

Egyéb érdekes/hasznos/vicces csalások

  • addallbookpages
  • ammohack
  • animallimitmult
  • animalsenabled
  • addallitems
  • addallstoryitems
  • animstatesgui
  • addcharacter
  • anisoenabled
  • addmemory
  • addprefab
  • debugplayermelee
  • demomode
  • destroy
  • destroyfreeformstructure
  • destroyragdoll
  • destroywildcard
  • additem
  • additemswithtag
  • Anisominmax
  • applydefaultmaterials
  • areashadow
  • astar
  • audio2dtest
  • audiodebug
  • audiodebugstates
  • audiodescription
  • diagrenderers
  • diggingclear
  • disablecomponent
  • disablegameobjecttester
  • disablego
  • disablegowildcard
  • disablescene
  • addvirginia
  • aiangerlevel
  • aianimspeed
  • aiarmorlevel
  • aiarmortier
  • aidisable
  • aidodgetest
  • aidummy
  • aiforcestrafe
  • aighostplayer
  • aigodmode
  • aijumpdebug
  • aiknockdowndisable
  • aimemoryadjust
  • aipause
  • aipoolstats
  • airadar
  • airunworldevent
  • aishowanims
  • aishowdebug
  • aishowdebugcamera
  • aishoweventmemory
  • aishowhealth
  • aishownavgraph
  • aishowpaths
  • aishowplayerinfluences
  • aishowstats
  • aishowsurvivalstats
  • aishowthoughts
  • aistatadjust
  • aistructurelog
  • aitestsleep
  • aithought
  • audioparameter
  • audioplayevent
  • billboardenabled
  • billboardignorechanges
  • blockplayerfinaldeath
  • breakobjects
  • buffstats
  • buildermode
  • buildhack
  • cameradiss
  • camerafov
  • capsulemode
  • cavelight
  • characterlods
  • checkattachedentities
  • checkexitmenu
  • checkfrozenentities
  • clear
  • clearallsettings
  • clearaudioparameters
  • clearbushradius
  • clearmidactionflag
  • cloudenable cloudfactor
  • cloudshadowsenable
  • combatteststart
  • count
  • countgowithlayer
  • countlinkedstructures
  • counttag
  • createlight
  • aithoughtnocooldown
  • aivailstats
  • aiverboselog
  • creepyvillage
  • aivillageclosest
  • aiworldeventstats
  • aiworldstats
  • aizonestats
  • allowasync
  • disconnectplayer
  • disconnectplayers
  • dismemberradius
  • dumplobbyinfo
  • duplicateobject
  • dynamicresolutioncycletest
  • dynamicresolutionoverride
  • dynamicresolutiontarget
  • enablecheats
  • enablecollisionbasedkillbox
  • enablecomponent
  • enablego
  • enablescene
  • enablestructureghosts
  • energyhack
  • exportlinkedstructurestojson
  • exposuresetspeed
  • filteraudio
  • findobjectswithshader
  • firstlookforce
  • follow
  • followstop
  • footstepdebug
  • forcecloud
  • forcecloudprofile
  • forceplayerexpression
  • forcerain
  • forceremovetrees
  • freecamera
  • gainstrength
  • gameoverdelaytime
  • rumbletest
  • save
  • saveplayer
  • season
  • sendmessageto
  • setcurrentday
  • godmode goto
  • gotocoords
  • gotoforce
  • logshownone
  • logshowwarnings
  • logtextures
  • logvirtual
  • gototag
  • gotozone
  • mipmapstreaming
  • mipmapstreamingbudget
  • gravity
  • heallocalplayer
  • mipmapstreamingdiscard
  • setdifficultymode
  • mousexsensitivity
  • setexitedendgame
  • mouseysensitivity
  • setgamemode
  • navgraphforceupdate
  • help
  • hideworldposfor
  • grabsgeneratebuilt
  • greebledrockscollision
  • hitlocalplayer
  • igniteradius
  • importlinkedstructuresfromfile
  • inspectgo
  • instantbookbuild
  • instantrespawnhere
  • invertlook
  • invisible
  • netanimator
  • netskinnedbones
  • netspawnplayer
  • openmacrosfolder
    outputsnappointstofile
  • physicsupdatetime
  • playcutscene
  • playdeathcutscene
  • playdeathmarker
  • playdeathmarkerindex
  • joinsteamlobby
  • playeranimparams
  • jumptimeofday
  • playerdebugcamera
  • kickplayers
  • killlocalplayer
  • killradius
  • knockdownlocalplayer
  • lightninghittreechance
  • lightninghittreemustbeinfrontplayer
  • lightninginterval
  • listactiveentities
  • listdeathmarkers
  • listitems
  • listgowithlayer
  • listitemswithtags
  • listobjects
  • loadmacros
  • loaddebugconsolemod
  • loadplayer
  • loadscene
  • loadscenesingle
  • locktimeofday
  • loddebugbillboards
  • loddebugmaterials
  • loddebugranges
  • lodforce2ddistance
  • lodforce3ddistance
  • playerinterruptkeys
  • playernetanimator
  • playervisibility
  • playgameover
  • postprocessingcomponent
  • profilersample
  • profilersnapshot
  • qualitytexture
  • radiodebug
  • refillcontainers
  • refreshentities
  • regenhealth
  • removeallitems
  • removeallstoryitems
  • removedead
  • removeitem
  • removeliving
  • removeshader
  • renderspheres
  • replaceshader
  • Reporterrors
  • reportlogsnow
  • reportwarningsnow
  • resetinputaxes
  • resetsettings
  • revivelocalplayer
  • gamepaddeadzone
  • gamepadxsensitivity
  • damagedebug
  • gamepadysensitivity
  • logging
  • damagefreeformstructure
  • gccollect
  • loghack
  • deathcount
  • getgamemode
  • logshowerrors
  • robbycarry
  • getlayerculldistance
  • logshowinfo
  • debugplayerhitlog
  • robbyincutscenes
  • setgamesetupsetting
  • setgametimespeed
  • setinventorypercent
  • setlayerculldistance setlookrotation
  • setopeningcrash
  • setplayerrace
  • setproperty
  • setsetting
  • setspeakermode
  • setstat
  • setstrengthlevel
  • settimeofday
  • setwindintensity
  • setworldobjectstaterange
  • showactivelights
  • showbutterfly info
  • showcollisionobjectnames
  • showdebugzones
  • showfps
  • showhud
  • showinworldui
  • showmeshmaterialnames
  • showmeshobjectnames
  • showmeshtrianglecounts
  • showobjectlocation
  • showprojectiletrails
  • showstimuli
  • showtriggercollision
  • showworldobjects
  • showui
  • showworldposfor
  • slapchop
  • spawnedobjectstats
  • spawnfallingtree spawnitem
  • spawnpickup
  • spawnrenderspheres
  • spawnworldobject speedyrun
  • sprinttoggle
  • superjump
  • survival
  • targetframerate
  • terrainparallax
  • terrainpixelerror
  • terrainrender
  • terrainrendersimple
  • terraintess
  • terraintessdist
  • testeventmask
  • testingsamplefps
  • timeofdayconnectiondebug
  • timeofday
  • timescale
  • togglebeamdebug
  • togglefiredebug togglefpsdisplay
  • togglego
  • togglegrabberdebug
  • togglegrabsfacedebug
  • toggleocclusionculling
  • toggleoverlay
  • toggleplayerstats
  • togglestructureresistancedebug
  • togglesuperstructurerooms visualdeb
  • ug
  • togglevsync
  • toggleworkscheduler
  • trailer3
  • treecutsimulatebolt treefallcontactinfo
  • treeocclusionbonus
  • treeradius treescutall
  • unloadscene
  • unloadunusedassets
  • unlockseason

Ezt is érdemes elolvasnod:

A Unity az egyik legjobb Assassin’s Creed, ami az idővel csak nemesedett

 

×