Izgalmas évnek nézünk elébe.

A Rainbow Six Siege fejlesztői jövő hétvégén leplezik le a soron következő év legnagyobb újdonságait. Azt már tudjuk, hogy nagy eséllyel a külsős kontroller-egér/billentyűzet átalakítóknak befellegzett, ám úgy tűnik, hogy érkezik még bőven fejlesztés. Az új Operator borítékolható, ahogy a toxikus játékosok elleni lépéseket sem tartja titokban a Ubisoft.

 

A legutóbbi bemutatóvideóban azonban egy játékmechanikai változtatást is leolvashatunk. A Rainbow Six Siege fejlesztői valamilyen szinten átalakíthatják az újratöltés módját és az azzal kapcsolatos kis trükköket. Könnyen gondolhatnánk, hogy erről nincs semmilyen információnk, ám nem is tévedhetnénk nagyobbat. Körülbelül 5-6 hónappal ezelőtt, a játék szivárgásainak nagy mestere, Lungu már megosztotta, hogyan is alakíthatnak ezen a programozók.

Mutatjuk is, hogy miként változhat az újratöltés!

A fejlesztők a játékosok által sokszor kihasznált Reload Cancel mechanikát gyengítenék. Már a Year 8 első napjaiban élesedhet is ez. A leaker egy példát is felvázolt a változással kapcsolatban. Tételezzük fel, hogy tizenöt (-de legalább egy!-) lőszerünk még maradt, valamennyi pedig a tárban:

  • JELENLEG: Ha megnyomjuk az újratöltést gombot, majd megszakítjuk az animációt, akkor gond nélkül kilőhetjük a fentebb példaként kiemelt 15 lőszert, mielőtt tényleges újratöltésre kerülne sor.
  • A VÁLTOZTATÁS UTÁN: Ha megszakítjuk az újratöltési animációt, akkor egyetlen egy lőszert lőhetünk ki a 15 helyett, ezt követően rá vagyunk kényszerítve a tényleges újratöltésre és az ezzel járó hátrányokkal.

Jól látható tehát, hogy a Reload Cancel mechanika messze nem lesz olyan hatékony, mint ahogy azt az elmúlt évek során megszokhattuk. Időközben tovább finomíthattak ezen a Rainbow Six Siege fejlesztői, így a jövő hétvégi bejelentésig érdemes óvatosan kezelni a hírt.

Rengeteg ajándék vár ránk februárban:

Rengeteg Rainbow Six Siege ajándékot zsebelhetünk be februárban

 

×