Az HBO Max megjelenése óta először emelik meg a reklámmentes előfizetés árát.

Az utóbbi időben egyre többet lehet hallani arról, hogy a különböző streaming szolgáltatók új, olcsóbb csomagot vezetnek be, melyek bár kedvezőbbek, reklámokat kell néznünk közben. Nos, úgy tűnik, hogy ez azzal is jár majd, hogy a reklámmentes csomagok ára viszont emelkedik. Ahogy más szolgáltatók, úgy az HBO Max is emeli reklámmentes csomagja árát – írja a BBC.

Sokkal drágább viszont nem lesz – 1 dollárral emelik az előfizetés árát.

A vállalat csütörtökön tette közzé, hogy az HBO Max reklámmentes előfizetés ára havi 14,99 dollárról 15,99 dollárra emelkedik, ami az első áremelés, mióta a szolgáltatás elindult 2020 májusában. Az áremelés az előfizetők számára február 11-én lesz érzékelhető, legalábbis külföldön.

Érdekesség, hogy az áremelésre még az HBO Max és Discovery+ streaming szolgáltatások egybeolvadása előtt kerül sor. Az egyesített platform a tervek szerint a Max nevet kapja. A Warner Bros. Discovery vezetői szeretnék nyereségessé tenni a streaming-üzletágat, ami az utóbbi időben nem volt valami jó helyzetben.

„Kétségtelen, hogy a szolgáltatásoknak túl alacsony az ára” – mondta a Warner Bros. Discovery pénzügyi igazgatója, Gunnar Wiedenfels.

A vállalat ezért az utóbbi időben költségcsökkentésbe kezdett, számos saját gyártású sorozatról lemondott, melyek közül sokat mi magyarok majd egy új szolgáltatásban élvezhetünk. A Warner Bros. Discovery célja, hogy 2025-re 1 milliárd dollár bevételt érjen el. A vállalat a felhasználói élmény javításán is dolgozik, miközben a teljes alkalmazást átépíti.

Az ügyben megkerestük az HBO Max Magyarország illetékesét, aki kérdésünkre elárulta, hogy az áremelés csak az amerikai piacot célozza, jelenleg a magyar előfizetőket nem fogja érinteni.

Ezt láttad már?

Animés LootBoxokkal, játékkal és ingyen Nberrel várunk a Téli MondoConon

 

×