Érdekes pletyka kapott szárnyra múlt héten.

Nem titok, hogy a Call of Duty: Modern Warfare II és Warzone 2.0 is használja az SBMM rendszert. Nem kell semmi extrára gondolnunk, ez szimplán a Skill-Based Match Making rövidítése. Azt jelenti, hogy a játékosokat az alapján próbálja egy meccsbe, egy szerverre terelni a játék, hogy milyen eredményekkel, skillel rendelkeznek. Valószínűleg a belsős statisztikákban ezt egy számmal is illetik a fejlesztők, ám ez nem publikus érték. Értelemszerűen az újoncok alulról verekedhetik fel magukat a nagyobb pontszámra.

Éppen ezért lehet, hogy egy friss Warzone 2 fiókot bevetve könnyebb ellenfelekkel futhatunk össze, mint a régi jó, fő fiókunkon. Sokan ellenzik ezt a rendszert és teljesen véletlenszerű összesorsolásokat szeretnének. Mások elégedettek ezzel, hiszen nem kell attól félniük, hogy kezdő játékosként letörlik őket pillanatok alatt. Az igazság valahol a két vélemény között lehet.

Igazán vad pletyka kezdett el keringeni a közösségen belül!

Az elmúlt hetekben a Warzone közösségi oldalain sokan arra jutottak, hogy a játék ezt az SBMM pontszámot a sebzésnél is használja. Azaz a gyengébb játékosok fegyverei nagyobbat sebezhetnek, hogy kellemesebb élményekkel távozhassanak az első próbálkozások után. Főképp a karácsonyi időszakot megelőzően került elő ez a téma, amikor ingyenesen kipróbálható volt a Modern Warfare II is.

 

Kedd délután már a legnagyobb Call of Duty fiókok is megszólaltak az ügyben. Nincs semmilyen különbség sebzésben vagy épp a lövések regisztrálásában az új játékosok és a régi motorosok között. A fenti videóhoz hasonló „bizonyítékok” esetében máshol kell keresni a probléma forrását. A feltételezés alapból nem túl logikus, de az elmúlt napokban letesztelte több tartalomgyártó is. Korábban, a régi kliens esetében is felmerült hasonló, ám akkor is teljes hülyeségnek bizonyult.

Reszkessetek, betörők! Kevinje valójában egy pszichopata, és a betörők az áldozatai?

 

 

×