A megjelenés utolsó pillanatáig (utána meg még inkább) bővül majd a kívánságlista, hogy miben lehetne jobb, mint a Fallen Order.

Nem áll meg a javaslatmaraton: ahogy fokozódik a várakozás a Star Wars: Survivor megjelenésére, úgy pörögnek fel az újabb és újabb ötletek, hogy hogyan lehetne feldobni a game-et még a nagysikerű elődhöz képest is. Hibák persze a legjobb játékokban is vannak, és a Fallen Order készítői sem bűn nélkül valók, ám a párbeszéd egyre érdekesebb, hiszen az internet népének gamerei messze túl vannak azon, hogy bugok, logikátlanságok, vagy glitch-ek miatt reklamáljanak – mérte fel a The Gamer. Inkább gyökeresen átszabnák a karakter nyújtotta lehetőségeket.

Forrás: EA Games

A Reddit és Twitter felületein pörög a legjobban a Survivor-ral kapcsolatos kívánságlista, ami az előző játékhoz hasonlítva követel elemi változtatásokat. Az apróságokat most tényleg hanyagoljuk, inkább nézzük olyan javaslatokat, amik elemi változásokat akarnak és nagyon sok reagáltak rájuk (többnyire pozitívan):

Jogos észrevétel Profx72-é: a user azt javasolja, hogy Cal Kestis tanulhasson elmetrükköket, amivel rávehet egyes ellenségeket és rátámadó szörnyeket, hogy inkább mással foglalkozzanak. Ez teljesen egybe vágna az eredeti történetekkel: a Jedik nem gyilkolásznak, hanem elkerülnek minden elkerülhető konfliktust és csak végszükség esetén ölnek.

Forrás: EA Games

Ugyanerre erősített rá Pickle_Nipplesss:

„egy olyan Dishonored opcióban reménykedtem, amivel békésen, megfontoltan, a konfliktusokat elkerülve is száz százalékban végig lehet vinni a játék legnagyobb részét”.

A redditező azt is szeretné, ha ezt a fejlesztés mindenféle bejelentés nélkül vezetnék be, így a játékosok megszokásból végig kaszabolják a game-et, de váratlanul rájönnek, hogy többnyire nem is kellett volna szükség gyilkolásra.

 

Ugyancsak érdekes javaslat Tlo4sheelo-é, aki inkább a praktikus fejlesztést javasolt, és elég népszerű lett a bejegyzése. Ő speciel azt gyűlölte a Fallen Order-ben, hogy egy-egy küldetés végeztével, vagy a boss-ok legyőzése után még hosszan vissza kell caplatni – gyakorlatilag ugyanazon az úton, újjáéledt ellenségek között – a hajóhoz, hogy elhagyhassuk a helyszínt. Valljuk be: bár okozott kellemes perceket (is), ez a megoldás a fejlesztők részéről inkább tűnik a game lusta elnyújtásának, mintsem átgondolt stratégiának. A user-rel vagyunk:

legalább egy, akár nehezen megszerezhető gyorsutazás opció jót tenne a folytatásnak!

Azért reméljük nem eszik meg a játékot jó előre a rajongók. Kár lenne a franchise új hőséért és a köré írt sztoriért, mert a Fallen Order után sokan vélekedtek úgy (némi joggal), hogy az új filmtrilógiánál is jobb történet született. Hagyjuk szépen nőni, hagyjuk, hogy meglepjenek minket a tehetséges alkotók! A Star Wars: Survivor 2023. március 17-én jelenik meg, PlayStation 5, Xbox Series X|S és Windows platformokra.

Amúgy elég lenne csak ezt bevezetni, és vége mindennek:

Ilyen lenne a Star Wars, ha a rohamosztagosok tudnának célozni

 

 

×