Életmód

Mennyi?? – Dancsó Péter saját ruhamárkát indított, 50.000-et kér egy pulcsiért

Dancsó Péter, Magyarország egyik legismertebb és legnagyobb Youtubere egy videóban jelentette be, hogy saját ruházati márkát indít Hypernova néven. A megnevezés egyébként onnan jött, hogy a ruhadarabokat az űrutazás és a jövő inspirálta, így az első pulcsik is a klasszikus, űrhajósok által viselt szkafandereket idézik – a szabásmintákat is onnan emelték át.

Dancsó azonban nem szarral gurigázik, szerinte a Hypernova egy „rendes prémium dizájner” márka, ami ez esetben nem csak egyes darabok jó minőségű anyaghasználatát, hanem az árazását is jól körülírja. A hivatalos webshopban egyelőre csak zoknikat és pulcsikat találni, ezek viszont nem az áltagos magyar pénztárcához lettek belőve.

Egyetlen pár lábravalóért ugyanis 3990 forintot, az egyszerűbb kapucnis, Second Ascendantra keresztelt pulcsiért 39.900 forintot, míg a First Ascendant – azaz a jelenlegi zászlós – pulóverért 49.900 forintot kér.

Az RTL szemlézett egy kicsit a bejelentő videója alá érkezett kommentekből, ahol keményen kritizálják a videóst az árazásért, sokak szerint Dancsó elvesztette a kapcsolatot a magyar valósággal, illetve azt is megemlítették, hogy a termékeket legalább annyira túlárazta, mint amennyire saját magát értékeli fel másokhoz képest.

 

Szó, mi szó, ezekben lehet némi igazság, valószínűleg több, mint kevesebb, ugyanakkor ezek az árak a magyar dizájner-közösségekben egyáltalán nem irreálisak, főleg, ha a márkának a tulajdonosa és haszonélvezője az ország egyik legnagyobb influenszere. Ugyanakkor Dancsó védelmére szóljon, hogy ezek a ruhadarabok nem fast fashion modellek, azaz nem folyamatosan esnek le a gyártósorról, így a készletek is limitáltak.

Hogy pontosan mennyire, azt nem tudhatjuk, de a cikk írásakor például a kétféle zokniból már egyiket sem lehet kapni. Valószínűlg hasonló sors vár az egyedi pulcsikra is, hiszen a több mint egymillió YouTube-feliratkozója, a több mint 400.000 Insta-, és 77.000 TikTok-követője között egész biztosan bőséggel akadnak olyanok, akiknek nem okoz problémát kimeríteni a limitált készleteket.

Mindettől függetlenül persze indíthatott volna egy budget kollekciót is, amit a kevésbé eleresztett rajongói is megengedhetnek maguknak – bár igaz, hogy a Hypernova márkával egyértelműen nem az olcsóbb ruházati piacot célozza.

Egyébként a tartalomgyártók mostanság egyre több hasonló brandet indítanak: Zsozeatya például az NBER energiaitallal és üccsivel hódít, aminek most jött ki a limitált téli verziója, míg Radics Peti egy zenei albummal és egy saját sörrel rukkolt elő a napokban.

Már miatt azonban abszolút jogosan lehet kritizálni a videóst:

Borítókép: Forbes

Bódi Dániel

Korábbi cikkek

Olyan menő Xbox kontrollereket mutattak be, hogy rögtön a tárcádhoz nyúlsz

2024.02.01. - Megmondom őszintén, annyire nem vagyok nagy rajongója az Xbox kontrollerek kialakításának, de el…

19 perc telt el azóta...

Megérkeztek az RTX 4080 Super tesztek – Ezt tudja az „olcsóbb” kártya

2024.02.01. - Az Nvidia 2022 szeptemberének végén mutatta be legújabb generációját, mely az RTX 40XX…

49 perc telt el azóta...

Ne dőlj be neki! – Álommunkát ajánlanak egy új, csaló SMS-sel

2024.02.01. - Az összes vírustípus közül talán a spyware és a malware a legkellemetlenebb, amibe…

1 óra telt el azóta...

Az úgy erős! – Bugos volt a Warzone, mégis őt bannolták a meccsből

2024.02.01. - Egyszerűen nem lehet vitatni, hogy amióta csak megjelent a Call of Duty Warzone,…

1 óra telt el azóta...

Ingyen adnak egy gyönyörű és iszonyú félelmetes horrorjátékot

Bódi Dániel 2024.02.01. - Néhány napja kezdetét vette a GoG évi első nagy játékakciója, ahol…

2 óra telt el azóta...

Zene füleinknek! – Külön Gitárkontroller érkezik a Fortnite Festivalhoz

2024.02.01. - A zenei játékok és a hozzájuk készült hangszeralakú vezérlők nagyon népszerűek voltak a…

2 óra telt el azóta...