Sikeresen belőtte az arany középutat a Ubisoft.

Hétfő este a Ubisoft munkatársai hivatalosan is leleplezték a Y7S4 újdonságait. A pálya, az új Operator és a változások jelentős része már korábban napvilágra került, tűpontos volt mindegyik szivárgás. A fejlesztői bejegyzések azonban érintettek egy olyan területet, melyet továbbra is több kérdés övezett. Ez pedig nem más, mint a Cross-play és Cross-Progression. Az előbbi az eltérő platformok közötti, közös játékot takarja, míg az utóbbi a platformokon megosztott előremenetelünket, kreditjeinket és további accounthoz köthető információk megosztását takarja.

Nézzük is, hogy mire is számíthatunk a leglényegesebb dolgokat érintve!

  • A Y7S4-ben elindul a cross-play, ám aggodalomra semmi ok. „Csak” a konzolos játékosok játszhatnak csak egymással, egyelőre PC-Konzol párharcoktól nem kell tartani.
  • A Renown/R6 Creditek összeadásra kerülnek az egyes platformokon, így ennek összege áll majd a játékosok rendelkezésére.
  • A Packok, feloldott Operatorok, a kozmetikai tárgyak és Boosterek szintén mindegyik platformon használhatóak lesznek, függetlenül, hogy melyiken szereztük meg őket eredetileg.
  • A legmagasabb konzolos rankot viszik tovább az összes konzolos platformra a játékosok (Például: Xbox -> PS).
  • A legmagasabb PC-s rankot viszik tovább a játékosok az összes PC-s platformra (Például: Steam -> Stadia).
  • Hasonló feltételek vonatkoznak az MMR-ra és a Rank History-ra is
  • A Battle Pass szint minden platformon azonos lesz, a fejlődést bárhol végrehajthatják a játékosok
  • A játékosok az esetlegesen kiesett töredék szintekért kapnak egy kárpótlás Alpha Packot

A további, nem annyira fontos részleteket, IDE kattintva érheted el. A fenti változások várhatóan pár hét múlva, a Y7S4 élesedésével lépnek működésbe.

Az utolsó pillanatban változtattak? – Ezt tudja majd a R6S Y7S4 Operatora

Elindult új webshopunk, nézz szét te is!

×