Az a rohadt pénz: az Activision Blizzard és a fejlesztésbe beszálló kínai NetEase nem tudtak megegyezni bizonyos anyagi feltételekben, ezért hivatalosan is eldőlt, hogy
három év megfeszített munkája és rajongók millióinak bepörgetése után leállítják a World of Warcraft mobil változatának építését.
A Bloomberg szerint a kínaiak – amint megszületett a döntés – rögtön feloszlatták a játékon dolgozó százfős csapatot, és jó részük ezzel a munkáját is elveszítette, hiszen csak néhányan kaptak más feladatot a cégen belül.
Csak elejtett információkat ismerünk az ügyről: egy bennfentes azt közölte, hogy a felek nem tudtak megegyezni az anyagi feltételekben. Ez némileg bizonytalanná teszi a Blizzard és a második számú kínai játékóriás közötti együttműködést is, hiszen a hangcsou-i NetEase a World of Warcraft és más Blizzard márkák hivatalos kiadója Kínában, sőt, társalkotója a nemrég megjelent Diablo Immortalnak, ami a játékon belüli vásárlásokat ért kritikák ellenére elég szépen fial.
2024.02.01. - Február 7-én elstartolt a Warzone és Modern Warfare III újabb közös szezonja. A…
Bódi Dániel 2024.02.01. - Az egyedi, művészi és a kifejezetten intelligens játékok kedvelői, akik nem…
Gábor János 2024.02.01. - Elég egyértelmű jelzést küldött a Nokia készülékeket gyártó cég arról, hogy…
2024.02.01. - A Maxis műfajt teremtett 1989-ben, amikor piacra dobták a SimCity-t. A városi életet…
2024.02.01. - Azt már a Call of Duty fejlesztői is megerősítették, hogy február 7-én érkezik…
2024.02.01. - A Dungeons and Dragons egy népszerű, fantasy világban játszódó, nyílt végű asztali szerepjáték.…