Az Unreal Engine 5 elképesztő kvalitásairól már a legelső prezentációja során alaposan meggyőződhettünk, de a Matrix Awekens techdemó, és a legutóbb közzétett japán vonatállomásos felvétel minden kétséget kizáróan éreztette a generációváltás szelét.
Az Epic legújabb játékmotorját pedig ennek megfelelően egyre többen próbálgatják. Most például kisebb svéd cég, a Quixel kísérletezett vele, és viszonylag rövid idő alatt egészen hihetetlen eredményeket értek el benne. A vállalat művészei alig 90 nap alatt – a Quixel Megascan, Sketchfab, Unreal Engine Marketplace, illetve UE5 Lumen (dinamikus világítási rendszer) és a Nanite használatával – 40 teljesen különböző világot alkottak meg, melyekből olyan bemutatót rittyentettek, amilyet csak nagyon ritkán látunk ebben az iparágban.
Viszont, ahogyan a Daimon Station esetében is, úgy itt is fontos megjegyezni, hogy ezek valós időben futtathatóak ugyan, de a lehető legmagasabb beállítások mellett még a legerősebb vasakból sem képes kihajtani 7-10 FPS-nél többet. Ez pedig számos kompromisszumot sejtet ahhoz, hogy a jelenlegi átlagosnak számító konfigokon élvezhetően fusson – és akkor a játékkonzolokról még nem is beszéltünk még, amiken a Mátrixos demóval is akadtak problémák.
Ez pedig azt jelenti, hogy a fejlesztők hiába képesek már ilyen csodálatos látványt megalkotni, arra még egy kicsit várnunk kell, hogy egy teljes értékű, jól futtatható játékban hasonlók környezetben kalandozzunk.
via – DSOGaming
Bódi Dániel 2024.02.02. - Bár magyar fordításban sosem jelent meg John W. Campbell Jr. 'Who…
Gábor János 2024.02.02. - Elég hamar kiderült egy zavaró, de nem megoldhatatlan probléma a Samsung…
2024.02.02. - Tavaly azt hittük, hogy a Hero csomagnál nem fog már nagyobbat hibázni az…
A Netflix 2024-ben sem lazsál: legalább 93 olyan okot ad rá, miért érdemes előfizetni a…
2024.02.02. - A Warzone fejlesztői időről időre új dolgokkal, mechanikákkal dobják fel a meccseket. A…
2024.02.02. - Nagyon meg lennék lepve, ha 2024-ben még magyaráznom kellene, mi is az a…