Battlefield

Kitálalt a Battlefield 2042 fejlesztője – ezért maradnak a specialisták

Elég sok mindenért reklamáltak már a Battlefield 2042 felhasználói: nevetséges bugok, majd beharangozott, de meg sem jelent kiegészítők, és hát a specialisták – azok eléggé megtépázták a gyártó stúdiók nimbuszát.

Amikor az EA Games és a DICE először beszélt a különböző alaptulajdonságokkal (erősségekkel és gyengesésekkel) rendelkező karakterek bevezetéséről, még egész jó ötletnek tűntek, de a felhasználók körében végül közutálat tárgyává váltak, és mára egyre többen követelik, hogy

essenek áldozatául valamelyik soron következő frissítésnek.

A – természetesen mikroköltésekkel – fejleszthető specialisták annyira jó üzleti lehetőségnek tűntek, hogy a stúdiók az istenért sem tudtak ellenállni nekik, pedig jobb lett volna, mert a játékosok egyszerűbb, hagyományosabb karakterrel szeretnek belevágni a kalandba, és nincs szükségük „hozott jellemzőkre”. A baj ennek ellenére megtörtént, és a DICE egyik tervezője, Frederik Drabert szerint egyhamar nem is tudják majd elhárítani – osztotta meg a ComicBook.com.

Arra a felvetésre, hogy miért nem sorolják őket osztályokba (amit a játékosok tulajdonképpen már maguktól is megtettek), így egy kis kódolással jól elkülöníthetők lennének, azt válaszolta,

„nem ilyen egyszerű, de láttam a közösség kéréseit (köszönet mindenkinek, aki vette a fáradtságot, hogy visszajelzést küldjön), és ezek alapján még sok munka vár ránk”.

Leszögezte, hogy a kevéssé népszerű specialisták benne maradnak a játékban, mert túl sok ponton kötődnek a komplett egészhez, így nem lehet csak úgy kiemelni őket. Megerősítette viszont, hogy az újratervezésüket – éppen a rajongók elégedetlensége miatt – indokoltnak érzik, csak időbe telik, mire használható megoldást tudnak letenni az asztalra.

Jobb, ha igyekeznek, mert még ingyen is találni jobb shootereket:

 

Bár a fejlesztő nem jelezte, hogy a változások pontosan mikor érkeznek, tudni lehet, hogy a jövő héten kidobnak egy nagyobb frissítéscsomagot. Ebben aligha lesz a specialistákat mélyebben érintő változtatás, de sok játékos bízik benne, hogy végre valami olyasmivel rukkolnak elő, ami megállítja a játék szabadesését.

Reméljük felismerték, hogy egyszerű szögelésnél itt már többre lesz szükség:

Gábor János

Korábbi cikkek

Ezt az ingyen játékot neked szánják, ha szereted az agyad is használni játék közben

Bódi Dániel 2024.02.01. - Az egyedi, művészi és a kifejezetten intelligens játékok kedvelői, akik nem…

11 perc telt el azóta...

Meghalt a Nokia, éljen a Nokia! Nincs több okosmobil, de a márka nem tűnik el

Gábor János 2024.02.01. - Elég egyértelmű jelzést küldött a Nokia készülékeket gyártó cég arról, hogy…

2 óra telt el azóta...

A taxisok élete nem csak játék és mese – Ilyen lesz a Taxiszimulátor

2024.02.01. - A Maxis műfajt teremtett 1989-ben, amikor piacra dobták a SimCity-t. A városi életet…

2 óra telt el azóta...

Váratlan, nagyobb frissítést kapott a Modern Warfare III – Ezek élesedtek

2024.02.01. - Azt már a Call of Duty fejlesztői is megerősítették, hogy február 7-én érkezik…

2 óra telt el azóta...

Bejelentkezhetett a Dungeons and Dragons jogokért a kínai Tencent?

2024.02.01. - A Dungeons and Dragons egy népszerű, fantasy világban játszódó, nyílt végű asztali szerepjáték.…

3 óra telt el azóta...

7 realisztikus vadászszimulátor, aminek a trófeáid között a helye

Gábor János 2024.02.01. - Bár bízom benne, hogy sosem lőttél/lőnél le egy állatot (se), a…

3 óra telt el azóta...