A Warzone egyik fejlesztője elismerte, hogy aggódnak amiatt, hogy a TTK növelése ártana a kezdő vagy „béna” játékosoknak.

A TTK és a HP az évek során nagy vitapont volt a Warzone-ban. A legjobb játékosok üdvözölték az Iron Trials-szal érkezett néhány változást, amely nagymértékben megnövelte a HP-t. A gyorsabb TTK-t jellemzően annak tulajdonították, hogy a játék így tudja megnyugtatni a kevésbé tehetséges játékosokat, csökkentve a képességek felső határát, ezzel mindenki egyenlőbb feltételeket kapjon.

A Warzone kreatív vezetője, Josh Bridge a korábbi Call of Duty profival és streamerrel, Tyler ‘TeeP‘ Polchow-val folytatott Q&A során kitért egy kicsit a TTK-val kapcsolatos aggályokról és problémákról.

„Mindig is az volt az aggodalmunk, hogy minél jobban növeljük a TTK-t, annál nagyobb az esély, hogy emeljük a képességek felső határát” – magyarázta.

„A kevésbé tapasztalt játékosok egyszerűen nem tudják kiiktatni a jobb játékosokat, mert túl sok az életerő, amit le kell aprítani.”

Hozzátette, hogy ” A gyors TTK reményt ad arra, hogy egy alacsony képzettségű játékos véletlenszerű spray-el lekapjon valakit”, lényegében megerősítve, hogy az alacsony TTK elsősorban azért van, hogy a rosszabb játékosok kapjanak néhány killt.

A továbbiakban azt mondta, hogy az Iron Trials segített „tájékoztatni őket” a legjobb lehetőségekről a rendszeres BR-ben. „Úgy érezzük, hogy ez az 50 életerő növelés a Warzone számára az arany középút.”

Tehát, bár a gyors TTK talán soha nem fog változni, egyértelműen belső megbeszélések folynak arról, hogy ezt meg kellene-e változtatni, vagy a HP-t növelni a jövőben.

Hogy ez megtörténik-e, azt azonban csak az idő fogja megmondani.

Így próbálhatod ki ingyenesen a Call of Duty: Vanguard legújabb játékmódját

×