Mire készül a Valve? - Új CS:GO szerverek érkezhetnek a jövőben
A háttérben azért dolgoznak a fejlesztők.
A háttérben azért dolgoznak a fejlesztők.
A háttérben azért dolgoznak a fejlesztők.
Tegnap éjjel egy pár kilobájtos frissítés érkezett CS:GO és Dota játékokhoz, külsős szemmel teljesen jelentéktelennek is hívhatnánk. Szerencsére több hozzáértő is figyelgeti ezeket az update-eket, így hamar kiderülhetnek olyan változások is, melyek csak a motorháztető alatt történnek. Csütörtök hajnalban frissült a Steam Datagram névre hallgató szolgáltatás, mely többek között a Dota 2 és CS:GO szerverek működéséért felelnek.
Új szerverek érkezhetnek CS:GO-ba!
Several new bits of Steam Datagram system infrastructure have been newly configured which are hosted by an operator whose name will likely be familiar to many, that being Multiplay. (They were bought by Unity a while ago.) https://t.co/lVp6GrPxQ9
— wickedplayer494 (@wickedplayer494) December 16, 2021
A Valve például Európán belül jelenleg is több adatközponttal dolgozik, így a régiónktól és az aktuális meccskereső játékosoktól függően csatlakozhatunk svéd vagy épp osztrák szerverre is. Ezért mérhetünk eltérő ping értékeket a különböző MM meccseinken, a konzolban a status parancsot kiadva hamar ellenőrizhetjük, hogy éppen hova dobott minket a játék.
A Steam Datagram a Multiplay szolgáltató szervereivel bővült, így ezentúl angliai vagy épp luxemburgi szerverekre is csatlakoztathat minket a játék. Könnyen lehet, hogy kellemesebb szerverteljesítménnyel és barátságosabb pinggel találkozhatunk majd a mindennapok során, de ezek majd csak úgyis élesben derülnek ki. A következő lépés a 128 tick lehetne, de a Valve úgy tűnik nem igazán akarja beadni a derekát, holott a teljesen ingyenes Valorantban is alapnak számít ez az érték, nem a külsős szolgáltatások kiváltsága.
https://leet.hu/2021/12/16/lovod-de-nem-talalod-igy-javithatsz-a-celzasodon-az-fps-jatekokban/