A játék fejlesztői beszámoltak a tervezett feladataikról, a vizuális frissítésekről, Udyrról, egy felvillanyozó lövészről és egy álnok supportról.

Néhány órával ezelőtt a League of Legedsn fejlesztői lerántották a leplet arról, hogy a jövőben milyen hősváltozásokat terveznek. Úgy tűnik, hogy két hős mindenképpen érkezik hamarosan a játékba, de az is lehet, hogy három. Udyr pedig jelentős átalakításon esik át. Többek között erről is beszéltek a fejlesztők egy blogbejegyzésben.

Íme a Champion Roadmap 2021 szeptember.

Tavaly a fejlesztők megosztották a célt, hogy évente minden szerepkörre megjelentetnek egy-egy hőst, kivéve a középső ösvényt, amelyre két hős a kitűzött cél – egy az orgyilkos és csatározó beállítottságú játékosoknak, egy pedig a mágusokat kedvelőknek. Szerették volna ezt a célt idén is teljesíteni, de sajnos úgy tűnik, ez nem fog megvalósulni.

A fejlesztés során úgy határoztak, hogy a lövészt a jövő év elején, a támogatót pedig néhány frissítéssel később fogják megjelentetni. Ezen kívül lehetséges, hogy jövőre egy extra hőst is megjelentetnek.

Művészeti és fenntarthatósági frissítések

A LoL személyre szabásért felelős csapata – vagyis a csapat, amely a hőskinézeteken, eseményeken és más vizuális elemeken dolgozik – munkához látott egy újfajta hősfrissítésen, a Művészeti és fenntarthatósági frissítésen (más néven ASU-n). Az ASU-k célja, hogy a LoL régebbi hősei közül néhányat modernebb szintre hozzon, kijavítsa a régebbi technikai problémákat és könnyebbé tegye az új hőskinézetek létrehozását az érintett hősökhöz.

Az ASU egy vizuális frissítés, amely segítségével a modern elvárásoknak megfelelővé tehetjük a hősöket (vagy bizonyos esetekben jobban illeszkedővé a máshol megismert reprezentációjukhoz). Így ezek a frissítések a VGU-kkal ellentétben nem jelentenek komoly módosítást a hős hátterére vonatkozóan, és egyáltalán nem módosítják a játékmenetüket. Itt régebbi hősök olyan elemeit javítják ki, amelyekkel kapcsolatban visszajelzéseket adtunk az évek során – például furán viselkedő nyakak és csuklók, idejétmúlt animációk, a játékmenet átláthatósága, elavult kinézetek és beszéd stb. Ez azt jelenti, hogy valószínűleg az alaphős és annak legrégebbi hőskinézetei mennek át a legnagyobb változáson, a közelmúltban kiadott hőskinézetek és legendás hőskinézetek pedig többnyire változatlanok maradnak. Az első ASU megjelenése az idei év későbbi részében várható.

A villám lesújt

A 2022-es évet felvillanyozóan kezdik: egy új alsó ösvényes lövésszel, aki egy ideje már töltődik, és hamarosan készen áll a Szurdokba való belépésre.

„Szerettünk volna egy olyan kinetikus lövészt alkotni, aki mindig mozgásban van, és akiből sugárzik az eltökéltség. Egy villámgyors játékmenettel rendelkező hőst, aki egy lövöldözős játék élményét nyújtja. És persze szerettünk volna több különféle alaptámadás-koncepciót is kipróbálni a LoL-ban.”

„A lövészek természetüknél fogva az alaptámadásokra támaszkodnak, és már korábban is kísérleteztünk módosított alaptámadásokkal, például Gravesnél, Xayahnál és Jhinnél. Az új hőshöz szerettük volna újra felfedezni az alaptámadások szerepét a lövészek hősképességei között, és kideríteni, hogy újra tudjuk-e formálni a céljukat. Már attól is izgalomba jövök, ha csak rágondolok, és titeket sem fog hidegen hagyni. Készüljetek fel egy vadonatúj, villámként cikázó hősre a következő év elején!”

Minden a pénzről szól

A pénz mozgatja a várost. A technológiát, a hatalmat, az embereket. Ha elég pénzed van, bármit megvehetsz. A technológiát, hogy megkaparinthasd, amit akarsz, majd eldobhasd, ha már meguntad. A hatalmat, hogy egymás ellen fordíthasd az ellenfeleid, és nézhesd, ahogy elárulják azokat, akiknek a védelmére esküdtek. És az embereket, hogy rémületes meggyőzőképességeddel manipulálhasd és a halál torkába küldhesd őket, ahonnan csak akkor menekülnek meg, ha teljesítik a kívánságaidat.

Idővel ismerni fogják a neved: aki igazából vezette az egész játékot, aki meghozta a döntéseket… a „támogató”.

A legfrissebb hírek Udyrról

Nagyon sokat haladtak Udyr VGU-jával a legutóbbi beszámoló óta. Tervezik egy újabb napló megjelentetését a következő év elején, amelyből sokkal több fog kiderülni, de előtte szerették volna beszélni néhány apróságról.

„Amikor a legutóbbi frissítést megosztottuk, sokan tetszéseteket fejeztétek ki a haját illetően, de volt egy kis bizonytalanság az agancsai miatt. Megvitattuk a visszajelzéseket, és úgy döntöttünk, fontos megtartanunk az agancsait, mivel egyediséget adnak a körvonalának és felismerhetővé teszik, és a druidai varázsereje forrásaként is működnek. Azonban egyetértünk abban, hogy az agancstervek finomításra szorulnak, mert nagyok és rendkívül figyelemelterelők voltak. Ezért új, kisebb agancsok különböző változataival láttunk munkához.”

„Úgy gondoltuk, a B terv volt a legígéretesebb, így azt kezdtük el finomítani. Szerintünk letisztultabb és természetesebb lett az eredmény, és inkább egy druidai varázserőforrás hatását kelti, nem pedig egy éles fegyverét. Valami olyasmit is szerettünk volna hozzáadni Udyr megjelenéséhez, ami kifejezi az ioniai tartózkodása alatt Lee Sinnel ápolt barátságát. Ezért kapott egy fejkendőt, amelyet Lee Sin adott neki, és most a kézvédője részeként használja.”

„Udyr legutóbbi fejlesztői naplójában megosztottuk az ötletünket, hogy úgy fejlesztjük tovább Udyr tematikáját, hogy minden alakja Freljord egy-egy félistenéhez kapcsolódjon. A visszajelzésetek rendkívül pozitív volt, ami még izgatottabbá tett minket az elképzelést illetően, hogy megerősítsük Udyr kapcsolatát Runaterra világával. Úgy döntöttünk, elkötelezzük magunkat ez iránt, és alig várjuk, hogy többet is megoszthassunk erről a következő naplóban. Addig is, íme Udyr félisten ihletésű alakjainak néhány látványterve, amelyeken Justin „Riot Earp” Albers dolgozott.”

Mára ennyivel készültek a fejlesztők. Látható tehát, hogy a League of Legends továbbra is fejlődik és alakult az új normáknak megfelelően. A kérdés persze az, hogy ez mennyire tetszik a játékosoknak. Te mit gondolsz?

https://leet.hu/shop/back2school/

×